۳۳۹ رزمنده در دفاع مقدس نابینا شدند+ فیلم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۳۳۹ جانباز بصیر در کشور وجود دارد که متاسفانه جامعه ما کم توفیق بود و تعدادی از آنها به شهادت رسیدند و اکنون ۲۹۱ جانباز روشندل در کشور در قید حیات هستند.

سعید اوحدی در حاشیه همایش تجلیل از جانبازان بصیر و همسران در گفت و گو با خبرنگار ایثار و شهادت ایرنا اظهار داشت: زبان از گفتن عزم جانبازان بصیر، کوتاه است. این عزیزان بیش از ۴۰ سال است که چشم سرشان را بر روی جهان بستند و نعمت بینایی خود را از دست دادند تا به واسطه بصیرت، دل هایشان در جامعه حضور داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تجهیزات و تسهیلاتی برای جانباز بصیر در نظر گرفته شده، گفت: اولویت اول بنیاد شهید رسیدگی و ارائه خدمات و مراقبت های درمانی از جامعه ایثارگران است. معاونت بهداشت و درمان این سازمان با امکانات درمانی که در اختیار دارد، تلاش می‌کند تا خدمات مطلوبی به جامعه ایثارگر ارائه دهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بیمه دی مسئولیت سنگینی به عهده دارد، افزود: به مسئولان این بیمه تاکید کردیم سقف مراکز درمانی در قراردادهای خود را حداقل به ۱۱ هزار مرکز درمانی برسانند تا دسترسی جانبازان و خانواده های آنها به این مراکز تسهیل شود.

اوحدی تاکید کرد: اگر این قشر از جامعه به مراکز درمانی خصوصی مراجعه کردند، بیمه دی موظف است حداکثر ظرف ۴۸ ساعت هزینه را به آنها پرداخت کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha