اسلامی: به این برد نیاز داشتیم/ بازیکنان باید تمرکز خود را در طول بازی حفظ کنند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال مهگل گفت: بازیکنان ما با تمرکز و انجام فرامین کادر فنی موفق شدند اولین پیروزی فصل را رقم بزنند و امیدواریم این روند با قدرت بیشتر ادامه داشته باشد.

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به عملکرد تیم مهگل در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: با توجه به نتیجه هفته نخست، برد این هفته برای ما بسیار اهمیت داشت و موفق شدیم با تدابیری که اتخاذ شده بود پترونوین ماهشهر را ۸۸ بر ۶۱ شکست بدهیم.

وی ادامه داد: در نیمه نخست رقابتی نزدیک را بین دو تیم شاهد بودیم، آنها از بازیکنان جوان و دونده‌ای برخوردار هستند و این باعث شد کار در نیمه نخست تا حدودی سخت شود اما در نهایت موفق شدیم این نیمه را با برتری پشت سربگذاریم.

سرمربی تیم بسکتبال مهگل یادآور شد: با توجه به فرصتی که در بین دو نیمه داشتیم، با بازیکنان صحبت و مسائل فنی و نکاتی که لازم بود را گوشزد کردیم، خوشبختانه با شروع نیمه دوم بازیکنان آنچه خواسته بودیم را در زمین به اجرا درآوردند و در نهایت موفق شدیم این بازی را به سود خودمان خاتمه دهیم.

اسلامی تاکید کرد: در بازی اول کوارتر سوم را خوب شروع نکردیم اما در بازی این هفته بچه‌ها به خوبی و با تمرکز بالا کوارترهای سوم و چهارم را مدیریت کردند و همین موضوع کافی بود تا با اختلاف بتوانیم این بازی را به سود خود خاتمه دهیم.

وی با اشاره به حضور تماشاگران در سالن و حمایتی که تیم مهگل داشتند، گفت: بدون شک آنها یکی از مولفه‌های برتری ما به شمار می‌روند و امیدوارم همواره در کنار ما و تیم باشند. در هفته سوم نیز باید به مصاف تیم جوان دیگری برویم که امیدوارم بازی ما با آینده‌سازان هم به خوبی پیش برود و بتوانیم به نتایج قابل قبولی دسیت یابیم.

گفتنی است برنامه هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:
طبیعت اسلامشهر- پالایش نفت آبادان
فولاد هرمزگان- شهرداری گرگان
گلنور اصفهان - پترو نوین ماهشهر
آسمان ولایت مشهد - پایش پارت شاهرود
کاله مازندران- ذوب آهن اصفهان (این اولین بازی نماینده اصفهان در لیگ امسال خواهد بود)
آینده سازان- مهگل البرز

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha