۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85632561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت: تکمیل طرح‌های نیمه کاره دغدغه‌ جدی صنعت نفت است

آبادان - ایرنا - معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت گفت: تکمیل طرح‌های نیمه کاره یکی از دغدعه‌های جدی و اولویت دار صنعت نفت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا بهروز نعمتی روز شنبه در بازدید از طرح‌های نیمه تمام وزارت نفت در آبادان بیان کرد: تکمیل بیمارستان نفت آبادان از طرح‌های مهم و اولویت دار وزارت نفت در آبادان است که با هماهنگی‌های انجام شده بین صنعت نفت و پیمانکار انتظار می‌رود این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل شود.

وی افزود: توجه دولت و وزارت نفت در تکمیل طرح‌های نیمه تمام جدی است و سعی می شود در کوتاه ترین زمان به نتیجه برسند.

عملیات اجرایی احداث بیمارستان نفت آبادان از سال ۹۱ آغاز شد و اینک بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.ولی به دلیل کمبود اعتبار و کم توجهی روند احداث آن طولانی شد.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت: تکمیل طرح‌های نیمه کاره دغدغه‌ جدی صنعت نفت است

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت متعهد شده تا ۲۲ بهمن ماه سالجاری بیمارستان جدید نفت را تکمیل کند.

سیدمحمد مولوی افزود :متاسفانه در چند سال گذشته اعتباری برای تکمیل بیمارستان نفت اختصاص نیافته بود و اجرای این طرح متوقف بود.

وی خواستار تعیین تکلیف احداث پالایشگاه خوزستان با توجه به جانمایی و دریافت مجوزهای زیست محیطی شد و اظهار کرد: باتوجه به اهمیت احداث این پالایشگاه در خودکفایی کشور در تامین سوخت مورد نیاز عملیاتی شدن آن در برنامه هفتم پیگیری خواهد شد.

مولوی گفت:احداث پالایشگاه خوزستان در آبادان می‌تواند در بکاری گیری جوانان بومی منطقه تاثیرگذار باشد ضمن اینکه سه نماینده مردم آبادان در مجلس برای جذب حداکثری نیروهای بومی در طرح‌های اشتغالزای تاکید دارند.

در دی ماه سال ۱۳۸۵ برای خودکفایی کشور در تولید بنزین و ریشه کن کردن بیکاری در شهرهای آبادان و خرمشهر، ساخت پالایشگاه خوزستان در کنار شهر آبادان را تصویب شده بود که عملیاتی و اجرا نشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha