۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85632620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای بیش از ۱۴۰ هزار نفر ساعت آموزش برای شاغلان بنگاه‌های اقتصادی خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از اجرای برنامه‌های آموزشی گسترده در بنگاه‌های اقتصادی از طریق مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۴۰ هزار نفر ساعت آموزش در مراکز فنی و حرفه‌ای استان اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، شهرام ملایی هزاروندی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۱۴۱ هزار و ۲۶ نفر ساعت آموزش مهارتی برای یک میلیون و ۱۵۶ نفر از شاغلان بنگاه‌های اقتصادی استان در قالب مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی اجرا شده است.

وی افزود: این آموزش‌ها در ۴۱ مرکز مختلف و در رشته‌های متنوعی مانند الکترونیک، صنایع پوشاک، برق، متالورژی، مکانیک، بهداشت و ایمنی، صنایع دستی، صنایع خودرو، فناوری اطلاعات، کنترل و ابزاردقیق، تاسیسات و سایر حوزه‌های فنی ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: هدف از اجرای این آموزش‌ها توانمندسازی شاغلان بنگاه‌های اقتصادی و ارتقای کیفیت تولیدات و خدمات این واحدها است.

وی تصریح کرد: آموزش‌های مهارتی با توجه به نیازهای شغلی و صنعتی منطقه طراحی و ارائه می‌شوند و از این رو، سهم قابل توجهی در بهبود بهره‌وری و افزایش سطح اشتغال پایدار در استان خوزستان داشته‌اند.

ملایی هزاروندی اظهار کرد: آموزش‌های جوارکارگاهی و بین کارگاهی به صورت عملی و در محیط‌های کاری واقعی اجرا می‌شوند که به یادگیری موثر و تسلط بیشتر کارآموزان بر مهارت‌های شغلی منجر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این آموزش‌ها به رفع کمبودهای تخصصی در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی کمک کرده و نیروی کار ماهر مورد نیاز این واحدها را تامین می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان همچنان به برنامه‌های توسعه مهارت‌های شغلی و تقویت نیروی انسانی در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی ادامه خواهد داد و از تمامی کارفرمایان و واحدهای تولیدی و صنعتی دعوت می کند تا از این ظرفیت‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha