۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85632657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵۵ کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب همدان لایروبی شد

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: ۷۵۵ کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب استان به منظور آمادگی در برابر بارش‌ها در نیمه نخست سال‌جاری لایروبی و شست‌وشو شد.

فرهاد بختیاری‌فر روز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی زمانبندی شده برای پاکسازی شبکه و به منظور کنترل پس‌زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، هر ساله نسبت به شست و شو و لایروبی شبکه‌های اصلی و فرعی، جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب استان اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه لایروبی شبکه فاضلاب از اهمیت زیادی برخوردار است و نقش حیاتی در حفظ بهداشت عمومی، کاهش خطرات محیطی و بهبود عملکرد سیستم‌های آب و فاضلاب ایفا می‌کند، تصریح کرد: جلوگیری از انسداد لوله‌ها و کانال‌ها، افزایش ظرفیت عبور فاضلاب، حفظ بهداشت عمومی و جلوگیری از بیماری‌ها، افزایش عمر مفید سیستم فاضلاب، کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری و کاهش بوی نامطبوع، از دلایل و اهمیت‌های لایروبی شبکه فاضلاب است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: لایروبی شبکه فاضلاب یک اقدام ضروری و حیاتی برای حفظ کارکرد بهینه سیستم‌های فاضلاب، کاهش مخاطرات بهداشتی و محیطی و افزایش عمر مفید زیرساخت‌های شهری است.

وی یادآوری کرد: برای لایروبی و شستشوی ۷۵۵ کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب، بازسازی و نوسازی سه کیلومتر از شبکه فاضلاب، ۲ هزار و ۸۵ انشعاب نصب شده و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

بختیاری‌فر پیرامون حوادث فاضلاب نیز گفت: در نیمه ابتدای سال هزار و ۷۶۲حادثه شبکه و ۲ هزار و۴۵۶ حادثه در انشعابات فاضلاب استان همدان رخ داده که توسط همکاران ما در واحد حوادث رسیدگی و برطرف شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha