۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85632662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل هدررفت آب شهر خلخال برطرف می‌شود

۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱
کد خبر: 85632662
مشکل هدررفت آب شهر خلخال برطرف می‌شود

اردبیل ـ ایرناـ فرماندار خلخال گفت: با اجرا و تکمیل عملیات اصلاح خط انتقال آب شرب شهر خلخال به زودی بخش بزرگی از مشکل هدررفت آب این شهر برطرف خواهد شد.

سیدجواد یحیی‌زاده روز شنبه در بازدید از عملیات اجرایی اصلاح و ساماندهی خط انتقال آب خلخال به مخازن قازان داش این شهر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد از آب تولیدی این شهر به واسطه وجود خرابی در خط انتقال آب شرب این شهر از تصفیه‌خانه تا محل مخازن قازان داش هدر می‌رود.

فرماندار خلخال افزود: عملیات اجرایی پروژه اصلاح خط انتقال آب شهر خلخال از تصفیه‌خانه تا مخازن قازان داش به طول ۴۵۰ متر از چند روز پیش آغاز شده که در ادامه این عملیات امروز حفاری در بلوار شهید سلیمانی آغاز شد.

وی خواستار همکاری مردم با مجریان پروژه خط اصلاح انتقال آب شرب خلخال شد و گفت: برای اجرای این پروژه به مدت ۲ روز مسیر رفت و برگشت بلوار شهید سردار سلیمانی از خلخال به سمت روستای خوجین و همچنین راه‌های ارتباطی منتهی به پاسگاه چندمنظوره خوجین از طریق بلوار شهید سردار سلیمانی بر روی خودروهای عبوری مسدود خواهد بود.

یحیی‌زاده همچنین افزود: در این مدت تردد خودروها از مسیر خیابان ولیعصر، میدان ولیعصر و جاده قدیم خوجین به طرف روستای خوجین و همچنین بخش شاهرود و راه‌های منتهی به استان گیلان صورت خواهد گرفت.

فرماندار خلخال اضافه کرد: این پروژه ظرف مدت یک هفته با صرف ۳۵ میلیارد ریال تکمیل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha