افت تولید گاز در پارس جنوبی کاهش می‌یابد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: باتوجه‌به رویارویی کشور با ناترازی انرژی، اجرای طرح‌های مختلف باهدف کاهش شتاب افت تولید گاز در پارس جنوبی در دستور کار است.

به گزارش ایرنا از شرکت نفت و گاز پارس، تورج دهقانی امروز (شنبه) در نخستین نشست شورای مدیران این شرکت که با حضور معاونان، مدیران ارشد و مجریان طرح‌های توسعه‌ای، با اشاره به ظرفیت برداشت روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز و مسئولیت توسعه و بهره‌برداری از میدان‌های گازی فراساحلی، شرکت نفت و گاز پارس را شرکتی بزرگ و راهبردی در حوزه‌های تولید و توسعه توصیف کرد.

وی افزود: شرکت نفت و گاز پارس جبران بخشی از ناترازی گازی کشور را عهده‌دار است و در این مسیر باید تلاش کنیم تا با زمان‌بندی مناسب و تخصیص منابع بر اساس اولویت‌های تعیین‌شده، ظرفیت برداشت گاز را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس جلوگیری یا کاهش شتاب افت تولید از میدان مشترک پارس جنوبی را از اولویت‌های این شرکت برشمرد و گفت: در این مسیر، تصمیم‌های بهینه و به هنگام در بخش عملیات تولید و اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت مانند طرح حفاری چاه‌های درون میدانی پارس جنوبی و فشارافزایی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

دهقانی، اصلاح و ایجاد شفافیت در مکانیزم‌ها را نیازمند همکاری همه بخش‌های سازمان اعلام و تأکید کرد: امیدواریم با همکاری یکدیگر و همسو با اصول و چارچوب حرفه‌ای به هم‌افزایی مطلوبی دست یابیم و همسو با اهداف ترسیم‌شده برنامه هفتم توسعه گام برداریم.

وی در باره رویکرد خود از آغاز فعالیت در این شرکت خاطرنشان کرد: در این مدت‌زمان کوتاه، تلاش شده است تا با شناخت چالش‌ها و فرصت‌ها از یک‌سو و شناخت سرمایه انسانی و ظرفیت‌های مدیریتی از سوی دیگر، بتوان متناسب با نیازها و اولویت‌های احصاء شده، به سمت تصمیم‌گیری‌های درست حرکت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha