۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۰:۱۰
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85632934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه حادثه رانندگی با ۲۰ مصدوم در اصفهان

۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۰:۱۰
کد خبر: 85632934
سه حادثه رانندگی با ۲۰ مصدوم در اصفهان
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - سه حادثه رانندگی روز شنبه ۲۸ مهر در استان اصفهان سبب مصدومیت ۲۰ نفر شد که بیشترین تعداد مصدومان مربوط به تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب آهن است.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ساعت ۱۴:۴۷ امروز تصادف زنجیره‌ای بین سه دستگاه خودروی پراید، پژو و کوییک در اتوبان ذوب آهن بعد از منطقه «جولرستان» نرسیده به «کرسگان» به اورژانس گزارش شد.

عباس عابدی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل این حادثه، افزود: ۹ نفر شامل ۲ مرد، پنج زن و ۲ کودک بر اثر این حادثه مصدوم شدند.

وی ادامه داد: هفت نفر از مصدومان به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان انتقال یافتند و ۲ مصدوم خدمات سرپایی دریافت کردند.

عابدی به حادثه دوم امروز نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تصادف رخ به رخ ۲ خودروی پژو ۲۰۶ و پارس در محدوده «پیربکران» روبه‌روی شرکت پلی‌اکریل ساعت ۸:۲۰ امروز به اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه پنج مرد در این حادثه مصدوم شدند، اضافه کرد: یک مصدوم مراقبت‌های سرپایی دریافت کرد و چهار مصدوم دیگر به بیمارستان شفا کلیشاد در شهرستان فلاورجان منتقل شدند.

عابدی گفت: همچنین بامداد امروز بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید و پژو در خیابان آتشگاه روبه‌روی منار جنبان اصفهان ۶ نفر شامل چهار مرد و ۲ زن مصدوم شدند که به بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی‌شهر انتقال یافتند.

به گزارش ایرنا، فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۶۲ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۸۰ پایگاه جاده ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه موتورلانس و یک اتاق فرمان برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha