۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85632951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتمام آماده‌سازی ۳.۵ هکتار از اراضی پسکرانه‌ای مجتمع بندری نگین در بوشهر

بوشهر - ایرنا - مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات آماده‌سازی ۳.۵ هکتار از اراضی پسکرانه‌ای مجتمع بندری نگین با روکش آسفالت این محدوده پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، محمد شکیبی نسب شنبه‌ شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آماده سازی اراضی پسکرانه مجتمع بندری نگین از مهمترین طرح های تعریف شده به منظور آغاز بهره برداری از این مجتمع بندری است.

وی بیان کرد: هم اکنون عملیات آسفالت مکانیزه ۳.۵ هکتار از اراضی ۱۵ هکتاری به اتمام رسیده و تکمیل مابقی اراضی نیز در آینده نزدیک انجام می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: این عملیات شامل اجرا عملیات زیرسازی و تراکم دینامیکی، آسفالت ریزی و جدول گذاری (در دو بخش آب های سطحی و کانال های تأسیساتی) است که در مدت زمان چهار ماه به انجام رسید.

شکیبی نسب ادامه داد: فعالیت‌های سرمایه گذاری در مجتمع بندری نگین و استقرار آتی تجهیزات سبک و سنگین از ضروریات آغاز تجارت دریایی در این مجتمع بندری است که پیگیری‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

بیشتر بخوانید

۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار بنادر بوشهر جذب شد

امدادرسانی به خدمه بیمار شناور لایروب در بندر بوشهر

وی اظهار کرد: با تکمیل طرح‌های زیربنایی در مجتمع بندری نگین، نیازهای اساسی حضور و فعالیت سرمایه گذاران دریایی و بندری بیش از پیش فراهم و گامی بزرگ به سوی تامین دغدغه‌های اقتصادی و رفاهی مردم شریف استان بوشهر برداشته می‌شود.

شکیبی نسب اظهار کرد: ظرف چند ماه اخیر سرمایه گذاران توانمندی داوطلب فعالیت در مجتمع بندری نگین شدند که برای استفاده از این ظرفیت برنامه ریزی خوبی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha