از امروز تا چهارشنبه؛ روند محسوس کاهشی دما در کشور

تهران- ایرنا- سازمان هواشناسی اعلام کرد: از امروز (یکشنبه) تا چهارشنبه، روند محسوس کاهش دما به ویژه در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

به گزارش ایرنا از سازمان هواشناسی، امروز (یکشنبه) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز، وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود. این شرایط از دوشنبه تا پنجشنبه در غرب، جنوب غرب، جنوب، مناطقی از مرکز، دامنه های جنوبی البرز و شرق کشور انتظار می رود.

همچنین از امروز تا روز سه شنبه مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر و مناطق مرکزی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهند بود و از امروز تا پنجشنبه در سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی می شود.

یکشنبه و دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات در استان های قزوین، البرز، تهران، زنجان و سمنانف سه شنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، شمال کردستان، دامنه و ارتفاعات البرز، چهارشنبه در تهران، قزوین، البرز مرکزی، قم، همدان، شمال غرب و برخی نقاط در غرب کشور، فارس، بوشهر، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شمال و ارتفاعات کرمان و هرمزگان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

پنجشنبه به صورت پراکنده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی نقاط استان فارس، بوشهر و ارتفاعات کرمان، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

طی روزهای دو شنبه تا چهارشنبه در نقاط مستعد شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

آسمان امروز تهران صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعت ها همراه با افزایش باد و در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۲۵ و کمینه دمای آن به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha