۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹
کد خبر: 85633218
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: دستگاه قضایی در یزد کمترین میزان نابسامانی را دارد

یزد- ایرنا- استاندار یزد با تاکید بر نگاه عدالت محوری قضات در صدور آرا گفت: شاهد کمترین میزان نابسامانی در انجام مسئولیت‌های دستگاه قضا در استان بوده‌ایم.

به گزارش یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا بابایی در دیدار اعضای شورای قضایی استان، مسائل و دغدغه های موجود در این حوزه را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: قضات دستگاه قضا «عدالت‌محوری» را به عنوان یکی از رسالت‌های سنگین خود در صدور آرا، سرلوحه کار قرار دهند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در نشست‌هایی با مدیران دستگاه‌های استان، هماهنگی در خصوص رفع مشکلات و مسائل مختلف زیرمجموعه‌های دستگاه قضا از جمله اداره‌کل زندان‌ها، سازمان تعزیرات، بازرسی و دیگر بخش‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گزارش دیگری از روابط عمومی استانداری یزد حاکیست استاندار یزد در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه های برنامه «یزد بهره‌ور» با بیان انتخاب این استان به عنوان پایلوت بهره وری کشور گفت: تدوین برنامه یزد بهره‌ور اقدامی ارزنده در راستای حرکت منسجم در مسیر ارتقاء بهره وری در استان و نیل به اهداف و چشم اندازهای آینده ترسیم شده است.

وی در خصوص برخی پروژه های پیشران تعریف شده ذیل برنامه یزد بهره‌ور یاد آور شد: این برنامه نباید تنها در حد شعار باقی بماند، بلکه باید با عزم جدی و تمرکز بر پروژه ها، برای تحقق آنها در عمل تلاش کرد.

بابایی همچنین با اشاره به ضرورت انجام اقدامات تبیینی در جامعه نسبت به موضوع بهره وری، تصریح کرد: آگاه‌سازی اقشار مختلف در خصوص ضرورت ارتقاء بهره وری در بخش های مختلف، یکی از پیش نیازهای انجام اقدامات عملی در این زمینه است.

استاندار یزد با بیان اینکه بسیاری از نابسامانی ها و مسائل موجود، ناشی از بی توجهی به مقوله بهره وری است، گفت: به عنوان خادم مردم استان، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم برای اجرای پروژه‌های برنامه یزد بهره‌ور را انجام خواهم داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha