۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85633369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو شورا: استفاده بی رویه از نیروهای شرکتی در شهرداری همدان نارضایتی ایجاد کرده است

همدان-ایرنا- رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان گفت: استفاده و به کارگیری بی رویه نیروهای شرکتی به خصوص در حوزه‌های اداری منجر به نارضایتی کارکنان شهرداری این شهر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام ناصر صفری‌افلاکی در نشست کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان با موضوع بررسی راهکارها و جلوگیری از ورود ناهماهنگ نیروها در شرکت‌ها به شهرداری، اظهار کرد: نیروهای شرکتی در شهرداری همدان به مراتب بیشتر از دستگاه‌های دیگر هستند و سبک و مدل کاری و قرارداد آن‌ها نیز به گونه‌ای است که امکان ورود هر نیرویی از این مجرا وجود دارد.

وی اضافه کرد: ورود نیرو از طریق شرکت‌ها و بکارگیری آن‌ها در جایگاهی به جز جایگاه جذب شده نشان از آن است که این اقدام مبتنی بر قوانین، عدالت و شایسته ‌سالاری نیست.

صفری افلاکی به خلاء موجود در شهرداری همدان و خالی بودن برخی از پست‌ها اشاره کرد و گفت: در این بخش‌ها به نیروی متخصص نیاز است و وزارت کشور نیز مجوز استخدام نمی‌دهد و از سوی دیگر نیز به راحتی از طریق شرکت‌ها نیرو بدون آزمون و به سهولت وارد سیستم شوند.

وی با تاکید بر تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری و اینکه تمام نیروها باید در جایگاه خود خدمت کنند، یادآور شد: در این خصوص حرف و حدیث‌هایی وجود دارد که با نظارت و اجرای دقیق این مباحث را باید به حداقل برسانیم.

رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان افزود: ورود ناهماهنگ نیرو از طریق شرکت‌ها اختلال‌هایی در شهرداری همدان ایجاد کرده و مورد پذیرش بدنه شهرداری، کارمندان و کارگران نیست که این مهم نشان از غیرموجه بودن این کار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha