۱۳ آبان در تاریخ ایران نمادی از مبارزه فراگیر در برابر سلطه‌گری‌های غرب است

سنندج- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ معاصر ایران، نمادی از مبارزه فراگیر در برای سلطه‌گری‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی غرب است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد سادات روز یکشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در استان اظهار کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه‌ با استکبار جهانی نه تنها یادآور سه رویداد مهم و تاریخی، بلکه تجلی مقاومت و ایستادگی عمیق و ریشه دار ملت سرافراز ایران اسلامی در برابر هژمونی و استیلای غرب و امپریالیسم جهانی بر جوامع مستقل است.

وی افزود: این روز در تاریخ معاصر ایران نمادی از مبارزه فراگیر و مستمردر برابر سلطه گری فرهنگی، نظامی، سیاسی و اقتصادی غرب و الهام بخش برای ملت‌های آزادیخواه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با تاکید بر بزرگداشت شایسته روز ملی مبارزه‌ با استکبار جهانی در استان فرهنگی کردستان، یادآور شد: برای این روز همانند سال‌های گذشته برنامه های متنوعی در سطح استان پیش بینی شده و برگزار می شود.

وی برگزاری راهپیمایی و تجمع ضد استکباری و ضد صهیونیستی در تمام شهرها و شهرستان‌های استان، برگزاری صدها برنامه فرهنگی وهنری همراه بامسابقات کتابخوانی، ایجاد نمایشگاه‌های تبیینی و برنامه‌های متنوع وبرگزاری نشست‌های تبیینی و کارگاه‌های آموزشی در سطح مساجد، کانون‌ها، مدارس، مراکز آموزش عالی و مراکز نظامی با موضوع استکبار شناسی و تبیین جنایات نظام سلطه را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز در استان اعلام کرد.

حجت الاسلام سادات اضافه کرد: پیوست فرهنگی در تمام مراسمات، پیرامون موضوعات غزه و لبنان و جبهه مقاومت و معرفی وتجلیل ازشهدای شاخص آن نظیر سید حسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه و یحیی سنوار، تجلیل و تکریم از دانش آموزان موفق در عرصه مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی و برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و معرفی شهدای شاخص حاضردر تسخیر لانه جاسوسی و شهدای انتفاضه را از دیگر برنامه های شاخص این ایام اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha