بیش از ۳۷ هزار ماموریت اورژانسی در قزوین انجام شد

قزوین - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث قزوین گفت: ۳۷ هزار و ۱۲۸ ماموریت طی ۶ ماه نخست سال جاری توسط اورژانس استان صورت گرفت.

دکتر یوسف اکبری روزیکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از تعداد تماس های صورت گرفته با این مرکز، ۲۳ هزار و ۶۹۶ ماموریت شهری و ۱۳ هزار و ۴۳۲ مامویت نیز جاده ای بود.

وی با اشاره به اینکه انجام اقدامات درمانی اورژانسی به مصدومان و بیماران در شرایط بحرانی از وظایف اصلی اورژانس قزوین محسوب می شود، افزود: در مامویت های تصادفی نیز از ابتدای سال تاکنون به ۳۳ هزار و ۹۱۸ مصدوم توسط اورژانس قزوین امدادرسانی صورت گرفته است.

دکتر اکبری یادآور شد: اورژانس قزوین با ۵۲ پایگاه زمینی، یک فروند بالگرد و یک اتوبوس به همراه ۲ دستگاه موتورلانس به صورت ۲۴ ساعته در تمام طول سال و در تمامی شهرها، روستاها، محورهای ارتباطی و نقاط کوهستانی خدمت رسانی می کند.

این مسوول ادامه داد: اورژانس علاوه بر موارد یاد شده از ۱۹ پایگاه شهری و ۳۱ پایگاه جاده ای نیز در سطح استان قزوین برخوردار است که در تمام زمینه های امدادی به شهروندان یاری می رساند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم تا از ایجاد هرگونه مزاحمت با سامانه ۱۱۵ خودداری کنند و اگر فردی در منزل، محل کار، خیابان و یا مسافرت دچار حادثه ای شد بلافاصله با این مرکز تماس بگیرند و با ارایه آدرس دقیق، از خدمات اورژانس استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha