فرماندار آبدانان: شهید سنوار عالی‌ترین شیوه فرماندهی در جهاد را ثبت کرد

ایلام-ایرنا- فرماندار آبدانان با تاکید بر اینکه مقاومت ملت فلسطین، ایستادگی در راه ایمان و اعتقاد است، گفت: شهید یحیی سنوار، عالی‌ترین شیوه فرماندهی و جهاد در راه خدا را ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمد رحمانی" روز یکشنبه در جمع اهالی فرهنگ، هنر این شهرستان و آیین رونمایی از کتاب خاطرات سردار شهید "حاج صارم طهماسبی" اظهار کرد: مجاهدت عالمانه و مقاومت شجاعانه شهید "یحیی سنوار" در مقابل ارتش مجهز و سلاح‌های مدرن رژیم جعلی اسرائیل و دفاع دیدنی و حماسه بی‌بدیل این اسوه ایثار و ایستادگی در راه عقیده، ایمان و پاسداری از شرف و شایستگی سرزمین خود، عالی‌ترین اصول و آرمانی‌ترین مدل فرماندهی در میدان جنگ و جهاد را در تاریخ بشریت به ثبت رساند.

وی با اشاره به اینکه حماسه‌سازی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ایستادگی در برابر ظلم و استکبار جهانی، جاودانه و ماندگار است، گفت: پایداری مردم، فداکاری مجاهدان و اوج از خود گذشتگی فرماندهان عزیز محور مقاومت در لبنان و فلسطین همانند شهید یحیی سنوار، سیدحسن نصرالله و شهید هنیه، شکست و زبونی رژیم نامشروع اسرائیل را آشکار کرده است.

فرماندار آبدانان با محکوم کردن سکوت و عملکرد سازمان‌های مدعی حقوق بشر و بی‌تفاوتی سران کشورهای عربی در برابر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: خون پاک ده‌ها هزار کودک مظلوم، زنان و مردان بی گناه در لبنان و فلسطین، گریبان همه سردمداران جنایتکار آمریکا و اروپا و دنباله‌روهای آنان را خواهد گرفت.

رحمانی با گرامی‌داشت نام و یاد سردار سرافراز و آزاده مقاوم سردار شهید "حاج صارم طهماسبی"، گفت: بزرگداشت و تکریم مجاهدان عرصه شهامت و مردانگی دوران دفاع مقدس زیباترین اقدام در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با تاکید بر اینکه ولایتمداری رمز پیروزی ملت ایران اسلامی است، یادآورشد: هدایت‌های عالمانه و تحلیل‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران را در اوج عظمت، اقتدار و عزت در جهان قرار داده است و همه باید قدر این نعمت بزرگ الهی را تبعیت از ولایت فقیه بدانیم.

به گزارش ایرنا، شهید حاج "صارم طهماسبی" یکی از فرماندهان نامدار، آزاده بلند همت و مبارزان نستوه استان ایلام است که کتاب زندگینامه و مبارزات سیاسی و جهادی ایشان ۱۵ آبان ماه همزمان با هفتمین سالگرد شهادتش در آبدانان رونمایی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha