۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85633806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد ۲۰۰ درصدی صادرات سیمان «مند دشتی»

۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷
کد خبر: 85633806
رشد ۲۰۰ درصدی صادرات سیمان «مند دشتی»

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت «سیمان مند دشتی» گفت: میزان صادرات سیمان از این شرکت در یک سال گذشته با رشد ۲۰۰ درصدی نسبت به مدت شمابه در سال قبل آن مواجه شده که گامی برای تحقق جهش تولید و اجرایی شدن شعار سال به شمار می رود.

به گزارش ایرنا؛ «مهدی آقابیگی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات انجام شده در یک سال گذشته سبب تولید یک میلیون و ۲۱۳ هزار تن کلینکر شده که ۲۰ درصد بالاتر از ظرفیت تولید سالانه این شرکت است.

وی افزود: این شاخص نشان دهنده افزایش هفت درصدی تولید کلینکر در یک سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال پیش از آن است.

مدیرعامل شرکت سیمان مند دشتی تصریح کرد: همچنین در یک سال گذشته میزان تولید سیمان نسبت به مدت مشابه در سال قبل تر آن، ۱۰.۵ درصد افزایش یافته است.

آقابیگی، میزان فروش سیمان و کلینکر در یک سال گذشته را یک میلیون و ۱۹۰ هزار تن عنوان کرد و گفت: این میزان فروش نسبت به مدت مشابه در سال قبل  آن دارای ۱۱.۲ درصد رشد است.

وی از کسب رتبه اول بهره وری عوامل تولید در بین شرکت های سیمانی کشور و دریافت گواهینامه از سازمان مدیریت صنعتی خبر داد و افزود: از دیگر موفقیت های این شرکت می توان به صادرات ۴۰ هزار تن کلینکر در یک سال گذشته اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت سیمان مند دشتی یادآور شد: این شرکت در موضوع مسئولیت های اجتماعی نیز غافل نشده و در کمک به تجهیز مدارس، مساجد و احداث ۶ کیلومتر جاده خورموج به لاور با ابنیه کامل مشارکت داشته است.

«سیمان مند دشتی» در شهرستان دشتی و در ۸۵ کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha