۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85633823
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۴۷ تن خوراک دام قاچاق در غرب گیلان

۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲
کد خبر: 85633823
کشف ۴۷ تن خوراک دام قاچاق در غرب گیلان

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی ماسال از کشف ۴۷ تن خوراک دام قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ مرتضی ترازی روز یکشنبه اظهار کرد: باید با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح، قدم‌های مفید و موثری برای حمایت از تولیدات داخلی برداشت.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر دپوی خوراک دام قاچاق توسط فردی در انبار یک منزل در شهرستان ماسال و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع، طی هماهنگی قضائی به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از کشف ۴۷ تن خوراک دام قاچاق شامل ۳۰ تن ذرت، هفت تن جو، پنج تن سبوس و پنج تن کنسانتره در بازرسی از این مکان‌ خبر داد.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را هشت میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

پایان جولان سارقان اماکن خصوصی و عمومی در بندرانزلی

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری هفت سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و عمومی با کشف ۱۱ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی در سطح شهرستان بندرانزلی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس در قالب چند تیم شامل پلیس آگاهی، کلانتری ۱۱، ۱۲ ،۱۳ و پاسگاه انتظامی کپورچال با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار در این شهرستان شدند که پس از هماهنگی قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی، بیان کرد: متهمان دستگیر شده که نخست منکر هرگونه ارتکاب جرمی بودند در بازجویی‌های فنی و تخصصی ماموران و مواجه با ادله و مستندات پلیس به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha