۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۲
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 85633988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشتی‌فرنگی زیر ۲۳ سال جهان؛ نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند

تهران- ایرنا- مراسم قرعه کشی اوزان مختلف رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان در شهر تیرانا کشور آلبانی برگزار و رقیبان نمایندگان ایران مشخص شدند.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، مسابقات کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان از فردا دوشنبه آغاز می‌شود. قرعه‌کشی رقابت‌های فوق، دقایقی قبل برگزار شد و نمایندگان ایران بدین شرح حریفان خود را شناختند:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۷ نفر حضور دارند، علی احمدی وفا پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ایوان استفانسکی از اوکراین کشتی می‌گیرد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۰ نماینده دارد، محمدمهدی غلامپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آرتسیوم خاتسار از بلاروس می‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۲۳ شرکت کننده دارد، عرفان جرکنی در دور اول به مصاف تینو اویالا از فنلاند می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با آتسمیر بیژویف از روسیه پیکار می‌کند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۳۰ نفر شرکت کرده‌اند، دانیال سهرابی در دور نخست با کریستو مریلاین از استونی مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی مقابل این حریف، در دور دوم به مصاف یوستوس اسکات از آمریکا می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۲۹ شرکت کننده دارد، علی اسکو در دور اول به مصاف سیمون بورکینهاگین از سوئد می‌رود و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان گوتو از مولداوی و شیهو از آلبانی می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، محمد ناقوسی در دور اول با اوانگلوس بوکیس از یونان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد به مصاف مارک وربا از جمهوری چک می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۲۴ نماینده دارد، یاسین یزدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان صمداف از جمهوری آذربایجان و آدام کارژیولا از لهستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، شایان حبیب زارع پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس و لاشا تویلدیانی از گرجستان پیکار می‌کند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۲۱ نفر شرکت کرده اند، فردین هدایتی در دور اول با موحامت باکر از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین خواهد رفت.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:
دوشنبه ۳۰ مهرماه:

ساعت ۱۲ تا ۱۷: مسابقات مقدماتی اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم

ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم

سه شنبه ۱ آبان ماه:

ساعت ۱۲ تا ۱۷: مسابقات شانس مجدد اوزان روز نخست و مقدماتی اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم

ساعت ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۱۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم

ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم

چهارشنبه ۲ آبان ماه:

ساعت ۱۲: مسابقات شانس مجدد اوزان روز دوم

ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha