پاس گرگان پیروز شهرآورد شمالی لیگ برتر والیبال/ دومین شکست مهرگان نور ثبت شد

ساری- ایرنا- تیم‌های مهرگان نور و پاس گرگان در دیداری پرهیجان و نزدیک شهرآورد شمالی لیگ برتر والیبال ایران به مصاف هم رفتند که گرگانی‌ها موفق شدند میزبان خود را با نتیجه ۳ – ۲ شکست دهند و با کسب دومین برد فصل، دومین شکست لیگ را نیز به مهرگان نور تحمیل کنند.

به گزارش ایرنا، هفته چهارم لیگ برتر والیبال کشور امروز یکشنبه در شهرهای مختلف دنبال شد که در یکی از این مسابقات تیم‌های والیبال مهرگان نور و پاس گرگان در سالن امام خمینی(ره) نور به مصاف هم رفتند که گرگانی‌ها موفق شدند در دیداری نزدیک و نفس‌گیر ۲ امتیاز از شهر نور دشت کنند و تعداد بردهای‌شان را به عدد ۲ برسانند.

گرگانی‌ها در ست نخست این مسابقه ۲۵ – ۲۳ پیروز شدند. اما مهرگان نور در ست دوم توانست تیم برتر مسابقه باشد و ۲۵ – ۲۲ مهمان خود را شکست دهد.

پاس گرگان در ست سوم باز هم ابتکار عمل را به دست گرفت و ۲۵ – ۲۱ میزبان خود را شکست داد و در ست‌شماری ۲ – ۱ پیش بیفتد. اما در ست چهارم مهرگان نور به طور کامل توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست با ایجاد فاصله امتیازی بالا مهمان خود را ۲۵ – ۱۴ شکست دهد تا شهرآورد لیگ برتری والیبال شمال ایران به ست پنجم کشیده شود.

پاس گرگان از ابتدای دست پنجم از میزبان خود پیش افتاد و با این‌که اختلاف امتیاز چند بار به عدد یک رسیده بود، اما توانست زودتر از مهرگان نور به امتیاز پایانی برسد و ۱۵ – ۱۳ این ست را نیز به سود خود تمام کند تا پیروز شهرآورد شمالی لیگ برتر والیبال ایران شود.

مهرگان نور با یک امتیازی که از این شکست به دست آورد هفت امتیازی شد و پاس گرگان نیز که پیش از این پنج امتیاز کسب کرده بود، با ۲ امتیاز حاصل از این برد جمع امتیازاتش را به عدد هفت رساند.

پاس گرگان با این برد به رده پنجم جدول صعود کرد و مهرگان نور نیز که تا پیش از هفته چهارم در رتبه دوم جدول قرار داشت، به رتبه ششم سقوط کرد.

نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال پنجمین مسابقه‌اش را روز چهارشنبه همین هفته (دوم آبان) در رفسنجان و مقابل تیم قعر جدولی مس رفسنجان برگزار می‌کند.

یکی از نکات حاشیه‌ای قابل توجه این مسابقه، توقف بازی به دلیل بارش باران بود. بارندگی شدید سبب شد که از سقف تازه مرمت شده سالن ورزشی امام خمینی(ره) نور، آب وارد سالن شود و به دلیل خیس شدن زمین بازی، مسابقه در ابتدای ست نخست متوقف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha