تعریف ۱۴ مگاپروژه برق برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۴ کلانشهر اهواز

اهواز- ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: وزارت نیرو در راستای تامین برق مطمئن و پایدار در تابستان ۱۴۰۴ تعداد ۱۴ مگاپروژه تکلیفی را در راستای جلب رضایت شهروندان کلانشهر اهواز تعیین کرده است.

محمد فراتی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اهواز به لحاظ مصرف برق دومین کلانشهر مصرف کنند برق کشور است و این موضوع مسئولیت ما را در رفع ناترازی میان تولید، توزیع و مصرف حساس تر و سخت تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: با تقسیم کار و مکاتبات رسمی، تا پیش از آغاز فصل گرم سال آینده با همراهی و همکاری مسئولین استانی، ادارات طبق ماده پنج قانون خدمات کشوری ۲۰ درصد و صنایع نیز طبق ماده ۱۶ قانون جهش تولید، موظف به تامین پنج درصد برق خود از طریق احداث نیروگاه خورشیدی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: افزایش بی رویه مصرف و فاصله میان تولید نیروگاه‌ها باید با برنامه ریزی فنی و تخصصی در پروژه‌های مرتبط با شرکت‌های توزیع و اجرایی کردن کارگروه‌ها و تعیین مجریان تخصصی در هر بخش بتوانیم برای گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۴ شرایط را آسان کنیم.

به گزارش ایرنا، کلانشهر اهواز با بیش از یک هزار و ۸۰۰ مشترک در بخش صنعت، یک هزار و ۴۰۸ مشترک در بخش کشاورزی و ۸۹ هزار و ۸۶۶ مشترک در سایر بخش ها، پس از تهران دومین کلانشهر پر مصرف کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha