سفر رئیس جمهور به روسیه از نظر توسعه مناسبات اقتصادی دارای اهمیت است

تهران- ایرنا- نایب رئیس گروه دوستی ایران و روسیه در مجلس با تاکید بر جایگاه روسیه در مناسبات منطقه‌ای، گفت: سفر رئیس جمهور به روسیه از نظر توسعه مناسبات اقتصادی دارای اهمیت است.

فرشاد ابراهیم پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه گفت: سفر پزشکیان به روسیه با توجه به شرایط منطقه دارای اهمیت بسیاری است.

نایب رئیس گروه دوستی ایران و روسیه در مجلس اظهار داشت: با توجه به شیطنت‌های رژیم صهیونیستی در سطح منطقه، سفر رئیس جمهور به روسیه از نظر هماهنگی با روسیه و دیگر کشورهای همسو حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر جایگاه روسیه در مناسبات منطقه ای، افزود: همچنین انجام این سفر به منظور توسعه مناسبات اقتصادی با کشورهای مختلف و توسعه روابط بازرگانی و... می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان رئیس جمهور امروز به منظور شرکت و سخنرانی در شانزدهمین اجلاس سران بریکس و بریکس پلاس عازم روسیه می‌شود.

رئیس‌جمهور علاوه بر سخنرانی در نشست اصلی سران بریکس، دیدارهایی دوجانبه با برخی از روسای جمهور حاضر در این اجلاس از جمله «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و «شی‌ جین پینگ» خواهد داشت.

پزشکیان همچنین قرار است در برخی نشست‌های دیگر این اجلاس سخنرانی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha