۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85634437
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کاربران صهیونیست درباره حمله به منزل نتانیاهو چه گفتند؟

تهران- ایرنا- واکنش کاربران صهیونیست‌ به خبری که روزنامه «هاآرتص» درباره حمله پهپادی به منزل «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل در «قیساریا» منتشر کرد، قابل توجه است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، روزنامه رای الیوم در گزارشی با اشاره به حمله پهپادی به منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی، آن را دستاوردی برای مقاومت دانست و نوشت: در این گزارش به واکنش های رسمی رژیم اسرائیل نخواهیم پرداخت، بلکه به نظرات اسرائیلی‌ها می پردازیم که که این نظرات بیانگر عمق فروپاشی صهیونیست‌ها و میزان نفرت بیشتر آنها از نتانیاهو و همسرش است.

این رسانه افزود: اسرائیلی ها نتانیاهو را خائن و فریبکار می‌دانند. آنها همچنین دل خوشی از همسر نتانیاهو و پسر بزرگ وی «یائیر» ساکن میامی آمریکا که تحت تدابیر شدید حفاظتی از سوی شاباک قرار دارد، ندارند. آنها همچنین از «آونیر» پسر دیگر نتانیاهو که در انگلیس است و به ارتش ذخیره نپیوسته هم انتقاد می‌کنند.

این رسانه نوشت: خبر «هاآرتص» درباره حمله پهپادی به منزل نتانیاهو، ۳۱۵ کامنت داشت که در یکی از آنها نوشته شده است: «نتانیاهو تو وقیح هستی و حق گله و شکایت نداری، در حالی که ده ها اسرائیلی ظرف این هفته کشته شدند. همه که مثل تو ماشین و تیم حفاظی و دو منزل ندارند. تو از جنون خود بزرگ بینی رنج می بری و فاسد هستی. هرچی بیشتر حرف می زنی، مشخص می کند که تو لیدر نیستی.»

«نوریث» از حیفا نیز در کامنت خود نوشت: چرا صدای آژیر درنیامد. ای نتانیاهو!؟ پیروزی مطلقی که از آن سخن می گویی کجاست؟

یک مخاطب دیگر هم نوشت: «رئیس موساد و شاباک باید به منزل نتانیاهو بروند و او را به جرم خیانت به اسرائیل در زمان جنگ بازداشت کنند. سه قاضی باید درب منزل وی حاضر شوند و جوخه اعدام پس از محاکمه کوتاهی او را اعدام کند.»

رون نیز در پیامی آورد: «ای سگ به همراه همسر خل و دیوانه‌ات، برو به جهنم!»

یکی دیگر از صهیونیست‌ها که پایین خبر هاآرتص کامنت گذاشت، آرزو کرد که حمله پهپادی آتی علیه نتانیاهو موفقیت آمیز باشد.

یک صهیونیست نیز با همین لحن نوشت: «امن ترین جا برای نتانیاهو تونل‌های حماس در غزه است.»

مخاطب دیگری نیز گفت: «نتانیاهو و همسر خل و دیوانه اش حالا درخواست پناهگاه هسته ای در قیساریا و غزه دارند.»

یک خواننده دیگر هم نوشت: «سامانه های پدافندی اسرائیل رخنه پذیر است و صدای آژیر در بسیاری از شهرک ها به صدا درنمی‌آید. پهپادها درس فراموش نشدنی به ما دادند. قیمت یک پهپاد از صد دلار فراتر نمی‌رود.»

به گزارش ایرنا، شبکه الشرق عربستان سعودی روز شنبه در خبری فوری از هدف قرار گرفتن منزل مسکونی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha