۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85634527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده هشتگرد - طالقان ایمن سازی شد

۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸
کد خبر: 85634527
جاده هشتگرد - طالقان ایمن سازی شد

کرج - ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد: جاده جدید هشتگرد - طالقان با نصب بتن های پیش ساخته در حاشیه آن ایمن سازی شد.

به گزارش ایرنا، "محمدجواد ولی پور" روز دوشنبه در حاشیه عملیات ایمن سازی جاده هشتگرد - طالقان گفت : برای ایمن سازی این محور ۵۳۰ قطعه بتن پیش ساخته در محدوده های پرخطر این مسیر کوهستانی نصب شده است.

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز افزود: همچنین تعداد یک هزار تابلوی آشکار ساز و ۳۰۰ تابلوی اخطاری- انتظامی در این محور نصب شد .

جاده هشتگرد - طالقان ایمن سازی شد

ولی پور گفت: نصب گاردریل ، خط کشی جاده ، پاکسازی آبروها و اجرای عملیات شانه سازی در نقاط پرتگاهی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در این مسیر گردشگری است.

جاده هشتگرد- طالقان به طول حدود ۴۲ کیلومتر یکی از مسیرهای گردشگری و کوهستانی استان البرز است که در روزهای تعطیل هفته شمار ترددها در این مسیر چند برابر می شود.

فرمانده انتظامی : پروژه های راهداری البرز نقش بسزایی در کاهش تصادفات جاده ای داشته است

فرمانده انتظامی البرز با قدردانی از اداره کل راهداری  و حمل ونقل جاده ای این استان گفت: اجرای پروژه های مختلف راهداری کمکی شایانی در کاهش تلفات تصافات جاده ای کرده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان البرز سردار حمید هداوند در آیین تجلیل از راهداران البرز افزود: اقداماتی که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  طی  چند سال اخیر صورت  گرفته ستودنی و ماندگار است.

وی  افزود: در این راستا ۲۳ درصد تصادفات فوتی کاهش داشته که این آمار نشان دهنده اقدامات موثر ی بوده در این راستا برداشته شده است .

وی تصریح کرد: اجرای پروژه های راهداری در سطح محورهای مواصلاتی به ویژه در آزاد راه تهران-کرج -قزوین و محورهای کوهستانی نقش بسزایی در کاهش ترافیک و تصادفات جاده ای داشته است .

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در برخی موارد نقاطی که باعث ایجاد ترافیک شده را با مدیر کل راهداری استان و رییس پلیس راه مطرح کردم که در کمترین زمان اصلاح هندسی انجام و بعد از مدتی رفع گره ترافیکی انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha