عملیات اجرایی کارخانه شن و ماسه شهرداری خرم‌ آباد آغاز شد

خرم آباد - ایرنا - عملیات اجرایی کارخانه شن و ماسه خرم‌ آباد روز دوشنبه در راستای تکمیل زنجیره معدن شن و ماسه و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ شهردار خرم آباد روز دوشنبه در آیین کلنگ‌زنی کارخانه شن و ماسه اظهار کرد: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها یکی از موارد ضروری در تامین منابع مالی مورد نیاز این نهاد است که در این راستا به منظور جلوگیری از هدررفت بسیاری از سرمایه‌ های شهرداری برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

داریوش بارانی بیرانوند با اشاره به اخذ مجوز معدن شن و ماسه کوهی شهرداری خرم آباد در سال گذشته افزود: با راه اندازی این معدن سالانه هشت میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: برای کارخانه شن و ماسه نیز ۱۱۰ میلیارد ریال خرید تجهیزات انجام شده و ۲۰ میلیارد ریال نیز برای زیر ساخت ‌های آن نیاز است.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه بهره ‌برداری از کارخانه شن و ماسه بسته کاملی از مصالح آسفالت را در خرم آباد فراهم می کند افزود: با احداث کارخانه دوم آسفالت که در دستور کار قرار گرفته است بخش عمده ‌ای از نیازهای شهرداری در حوزه تامین مصالح انجام و درآمد حاصل از آن صرف هزینه های عمرانی، زیباسازی و فضای سبز خواهد شد.

به گفته بارانی بیرانوند پیش بینی می شود کارخانه شن و ماسه خرم‌ آباد با تولید سالانه ۱۰۰ هزار تن ظرف سه ماه آینده به بهره ‌برداری برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha