ترکیب احتمالی استقلال مقابل النصر؛ تغییرات آبی‌پوشان برای مهار رونالدو

تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا مقابل النصر عربستان قرار می‌گیرد.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، دیدار تیم‌های استقلال ایران و النصر عربستان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا فردا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا سه‌شنبه در ورزشگاه راشد شهر دوبی امارات برگزار می‌شود.

تقابل استقلال بحران‌زده مقابل النصر متحول‌شده

دو تیم با شرایط کاملا متفاوتی پا به این دیدار می‌گذراند. جایی که استقلال بعد از جواد نکونام با سهراب بختیاری‌زاده به صورت موقت بر روی نیمکت خود به کار خود ادامه داد اما نتوانست نتایج مناسبی را کسب کند. آبی‌پوشان پایتخت قبل از این دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفته، اما در خانه با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شاگردان محمد ربیعی شد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل النصر؛ تغییرات آبی‌پوشان برای مهار رونالدو

استقلال در حال حاضر با ۸ امتیاز در رتبه ۱۱ لیگ برتر ایران قرار گرفته و ۸ امتیاز با سپاهان صدرنشین فاصله دارد. البته استقلال بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن سرانجام از سرمربی جدید خود رونمایی کرد و پیتسو موسیمانه را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد، اما این سرمربی ۶۰ ساله اهل آفریقای جنوبی نمی‌تواند بر روی نیمکت استقلال مقابل النصر حضور داشته باشد.

در سوی دیگر شرایط برای النصر کاملا متفاوت است. این تیم بعد از اینکه استفانو پیولی را به جای لوئیس کاسنترو عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد، نتایج فوق‌العاده‌ای را کسب کرده است. النصر هفته گذشته توانست الشباب را در خانه خودش با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کند و ششمین برتری متوالی خود را بدست بیاورد. تیم پیولی در این شش مسابقه ‏تنها سه گل دریافت کرده و ۱۴ گل به ثمر رسانده است. النصر در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رتبه سوم لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد و تنها ۴ امتیاز با الهلال صدرنشین فاصله دارد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل النصر؛ تغییرات آبی‌پوشان برای مهار رونالدو

استقلال توانست لیگ نخبگان را با برتری ۳ بر صفر مقابل الغرافه قطر آغاز کند و هوادارانش را برای کسب نتایج درخشان در آسیا امیدوار کرد، در هفته دوم آبی‌پوشان مقابل السد قطر نمایش خوبی نداشتند و ۲ گل مقابل نماینده قطر مغلوب شد. آبی‌پوشان در حال حاضر با ۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند. در مقابل النصر کار خود را در آسیا با تساوی یک بر یک مقابل الشرطه عراق آغاز کرد، در ادامه توانست با نتیجه ۲ بر یک الریان قطر را مغلوب کند و با ۴ امتیاز در رتبه چهارم لیگ نخبگان آسیا قرار گرفت.

اندیشه‌های بختیاری‌زاده برای مهار رونالدو

این آخرین حضور سهراب بختیاری‌زاده روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی موقت خواهد بود، به نظر می‌رسد بختیاری‌زاده آبی‌پوشان را با آرایش ۲-۵-۳ روانه میدان می‌کند. سیدحسین حسینی که بعد از حواشی فراوان سرانجام با این تیم روانه امارات شد بعد از یک جلسه غیبت در ترکیب اصلی، بار دیگر به عنوان کاپیتان در چارچوب دروازه استقلال قرار می‌گیرد و قطعا کار بسیار دشواری برای بسته نگه‌داشتن دروازه این تیم مقابل ستاره‌های النصر دارد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل النصر؛ تغییرات آبی‌پوشان برای مهار رونالدو

سامان فلاح، محمد حسین مرادمند و رافائل سیلوا سه مدافع استقلال را در این دیدار تشکیل می‌دهند تا بتوانند کریستیانو رونالدو را مهار کنند. رامین رضاییان به عنوان فولبک جناح راست و میلاد زکی‌پور به عنوان فولبک جناح چپ به میدان می‌روند. دیدیه اندونگ در کنار زبیر نیک‌نفس دو هافبک آبی‌پوشان را در میانه میدان تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها محمدحسین اسلامی و جلال‌الدین ماشاریپوف پشت‌سر مهرداد محمدی، یازده بازیکن منتخب استقلال را مقابل النصر تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی استقلال ایران:

سید حسین حسینی،‌ سامان فلاح، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، زبیر نیک‌نفس، دیدیه اندونگ، محمد حسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha