استاندار فارس: شرایط تحصیل دانش آموزان اتباع مجاز فراهم شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: آموزش و پرورش و اداره کل اتباع استان شرایط را برای تحصیل دانش آموزان اتباع مجاز فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری، دوشنبه در ستاد ساماندهی اتباع خارجی در شیراز افزود: نظام تعلیم و تربیت مهم و همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب نیز بوده است و برای آن هیچ قیدی قرار داده نشده بنابراین به هر شکلی باید فرمایش معظم له در این زمینه اجرا شود.

وی، با اشاره به محدودیت استان در پذیرش اتباع و مهاجرین خارجی ادامه داد: فارس ظرفیت پذیرش این حجم از مهاجرین را ندارد و ضرورت دارد که در بحث ساماندهی اتباع تمام جوانب در نظر گرفته شود.

او اظهار کرد: تمام رفتارها زمانی ارزش دارد که قانونی باشد و قانونگذار نیز همه اصول و مصالح را در قانون دیده باشد.


استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم جلوگیری از فضاسازی‌های دشمن گفت: حاکمان نباید هیچگاه تحت تاثیر القائات رسانه‌ای و فضاهای مجازی قرار ‌گیرند.

امیری افزود: گروه‌های مختلفی از اتباع خارجی مجاز در کشور حضور دارند و ما به عنوان کارگزاران حکومت باید به تعهدات حاکمیت نسبت به این افراد متعهد باشیم و به آنها عمل کنیم.

وی گفت: در اجرایی کردن بحث خروج اتباع از فارس، بر اساس شرایط اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی اولویت بندی صورت گیرد و موارد و مکان‌هایی که منجر به اشغال فرصت های شغلی در استان شده در اولویت قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha