پیش‌نویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی بررسی شد

تهران- ایرنا- نخستین جلسه بررسی پیش‌نویس سند تبلیغات در فضای مجازی در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای فضای مجازی کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا از مرکز ملی فضای مجازی، نخستین جلسه بررسی پیش‌نویس سند تبلیغات در فضای مجازی در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای فضای مجازی کشور با حضور «امین آقامیری» دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

پیش‌نویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی از مجموعه اسناد اقدامات کلان «سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی» است که با هدف ساماندهی و نظارت بر تبلیغات تجاری در فضای مجازی، جهت بررسی و تصویب به مرکز ملی فضای مجازی ارائه شده است.

این سند که متولی تدوین آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، به دنبال ساماندهی و نظام‌مند سازی تبلیغات تجاری در فضای مجازی در راستای ارتقای اعتماد و اطمینان، رعایت ارزش های اسلامی و ایرانی و مهمتر از همه، حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و مردم است.

روند بررسی پیش نویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی ادامه دارد و در جلسه کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوا مقرر شد که با همکاری وزارت ارشاد و نهادهای عضو کمیسیون نسبت به انجام اصلاحاتی روی پیش‌نویس اقدام کرده و بررسی‌ها درباره آن ادامه یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha