جامعه ورزش کشور پنج هزار شهید تقدیم دفاع از کیان انقلاب اسلامی کرده است

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با اشاره به اینکه میدان ورزش، محلی مقدس برای اعتلای عزت ملی است، گفت: ورزشکاران علاوه بر تلاش در این عرصه، در راه دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی نیز پنج هزار شهید تقدیم کرده اند که پیشانی بند پرافتخار این قشر به شمار می روند.

به گزارش ایرنا، سردار مهدی میرجلیلی روز دوشنبه در اجلاسیه شهدای ورزش کشور و گرامیداشت شهید شاخص ورزش «شهید سعید شبان» اظهار کرد: امرور ورزشکاران جوانمرد ما با روحیه انقلابی به جنگ با رژیم سفاک صهیونیستی رفته اند و با قرار نگرفتن در مقابل ورزشکاران صهیونیست در میادین بین المللی، جنگی پیروزمندانه با این رژیم جعلی دارند.

وی اضافه کرد: پنج هزار شهید ورزشکار، الگوی ورزشکاران ایران اسلامی در مقابله با ظالمان و مستکبران جهان هستند.

وی ادامه داد: میدان ورزش میدان مقدسی است و با توجه به اینکه ورزشکاران باید الگوی جامعه باشند، بنابراین وظیفه آنان بسیار سخت است.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران افزود: در نهضت عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم سفاک صهیونیستی این ورزشکاران ایرانی هستند که همواره پرچمدار ورزش پهلوانی هستند.

جامعه ورزش کشور پنج هزار شهید تقدیم دفاع از کیان انقلاب اسلامی کرده است

سردار میرجلیلی با تاکید بر اینکه میدان ورزش میدان جنگ بدون خونریزی است، اظهار کرد: ۳۰۰ ورزشکار کشور با مسابقه ندادن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در میادین ورزشی با این رژیم کودک‌کش مبارزه کردند.

وی با بیان اینکه قهرمانان امروز قهرمانان واقعی دیروز را باید بشناسند، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ درواقع باید شهدا را بشناسانیم و پیام آنها را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی با اشاره به انتخاب شهید شبان به عنوان شهید شاخص جامعه ورزش کشور از آذربایجان‌غربی افزود: این جوان با وجود اینکه از افتخارات جامعه ورزش بود، اما برای مقابله با دشمن تکفیری داعش حضور یافت تا دِین خود را به نظام و انقلاب ادا کند.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه باید پیام شهدا، سیره، روش و منش شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم، اظهار کرد: مدیران وظیفه دارند تا ورزشکاران جوانمرد و جهادی تربیت و تقدیم جامعه کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در این مراسم اظهار کرد: در شیوه کاری باید از سیره شهدا بهره برده و با کار جهادی و روحیه انقلابی گام برداریم چراکه بنا به گفته رهبر معظم انقلاب، لازمه ایران قوی تقویت روحیه انقلابی در ورزشکاران است.

سرهنگ مهدی رضوی افزود: باید یاد شهدا را در زندگی خود و جامعه زنده نگهداریم و محل کار را به تمثال و آثار شهدا مزین کنیم و در امور خود روحیه جهادی را عملیاتی کنیم.

وی افزود: برگزاری اجلاسیه‌های مختلفی قبل از اجرای دومین کنگره ملی، برنامه‌ریزی شده که اجلاسیه شهدای جامعه ورزش، نمونه ای از آنها است.

جامعه ورزش کشور پنج هزار شهید تقدیم دفاع از کیان انقلاب اسلامی کرده است

در این آیین از برخی از خانواده های شهدای ورزشکار در آذربایجان غربی با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha