افتتاح ۸ پروژه شهری در شمال تهران

۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۴
کد خبر: 85634876
افتتاح ۸ پروژه شهری در شمال تهران

تهران بزرگ - ایرنا - شهرداری منطقه یک تهران اعلام کرد: هشت پروژه توسعه محله‌ای با هدف ارتقای سرانه‌های خدمات شهری و فضای سبز در محلات اراج و ازگل در شمال پایتخت بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ و شمالی‌ترین منطقه پایتخت به حساب می‌آید؛ این منطقه ۱۰ ناحیه و ۲۷ محله دارد. این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

ازگل و اراج ۲ محله قدیمی و مهم منطقه یک تهران است که امروز دوشنبه،‌هشت طرح توسعه محلی در این محلات افتتاح شد؛ به گفته رضا بساطی، سرپرست شهرداری ناحیه ۹ شهرداری منطقه یک، این پروژه‌ها با هدف ارتقای سرانه‌های خدمات شهری و فضای سبز اجرایی شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های اجرایی به خبرنگار ایرنا گفت: مرمت و بهسازی آب‌نمای بوستان کامران، بازسازی سرویس بهداشتی بوستان ازگل و کیمیا، توسعه، بهسازی و نورپردازی شاخص باغ‌راه کوچه شیری، احداث سپتیک خیابان گلچین، توسعه، بهسازی و نورپردازی بوستان گندمزار، بازپیرایی فضای سبز انتهای خیابان گلچین، کوچه گلها، مرمت و بازسازی آب‌نمای گندمزار به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۸ پروژه شهری در شمال تهران

بساطی اضافه کرد: همچنین در این مراسم به نیابت از شهیدان شکوری و تیموری در بوستان کامران، ۲ اصله نهال در این منطقه کاشته شد.

وی این را هم گفت که پروژه‌های افتتاح شده در منطقه یک شهرداری تهران با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مراسم افتتاح پروژه‌های توسعه محلی با حضور سلیمه رودکی، معاون اجتماعی و فرهنگی، حسین بیاتانی مشاور اجرایی شهردار منطقه یک تهران و مسئول ستاد ناحیه‌محوری در سرای محله ازگل برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha