فرماندار شهریار: حضور بازرسان دربازار موجب جلوگیری ازتخلف سودجویان می‌شود

شهریار - ایرنا - فرماندار شهرستان شهریار گفت: حضور مستمر بازرسان در بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، موجب جلوگیری از تخلف سودجویان خواهد شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهریار، علیرضا فاتحی‌نژاد روز دوشنبه افزود: ما بعنوان دولت و پیشانی حاکمیت باید تمام تلاش خود را انجام داده تا علاوه بر حفظ آرامش بازار، نگذاریم این تلاطمات باعث نارضایتی شهروندان شود.

کارگروه تنظیم بازار با حضور فرماندار شهرستان شهریار برگزار گردید.

این جلسه با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار ، حبیبی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار ، مهدوی تبار رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار ، جمعی از مسئولین و بازرسین شهرستان شهریار با محوریت بررسی، ساماندهی و تشریح وضعیت بازار و برنامه ریزی و تدابیر لازم در راستای نظارت و بازرسی دقیق تر بازرسان بر اصناف و بازار تشکیل گردید.

فرماندار شهریار موفقیت در بحث تنظیم بازار را مستلزم داشتن سامانه تولید، توزیع و نظارت شفاف دانست و بیان داشت: نکته مهم در بحث تنظیم بازار حمایت متعادل و همزمان از تولید کننده و مصرف کننده است، زیرا با حمایت از تولیدکننده و افزایش تولید، تأمین و توزیع کالا نیز شدت می گیرد.

فرماندار شهریار: حضور بازرسان دربازار موجب جلوگیری ازتخلف سودجویان می‌شود

وی افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیر قانونی قیمت‌ها یا کم فروشی و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، موجب جلوگیری از تخلف عده‌ای سودجو خواهد شد.

فاتحی‌نژاد با اشاره به کمبود تعداد بازرسین نسبت به جامعه آماری اصناف گفت: برای رفع این مشکل، باید از ظرفیت بازرسی و نظارت مردمی بر بازار از جمله بسیج استفاده کنیم.

فرماندار شهریار در پایان ابراز امیدواری کرد تا با اصلاحات قانون تعزیرات حکومتی، اقدامات دستگاه‌های نظارتی اثربخشی و بازدارندگی لازم در جامعه را داشته باشد.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha