مورایس: سپاهان و شارجه برای صعود به مرحله بعد می‌جنگند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت: رقیب خوبی داریم و  شرایط به گونه‌ای است که ما و شارجه برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگیم.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با شارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم)، گفت: باعث افتخارم است، اینجا هستم. خیلی خوب مورد استقبال قرار گرفتیم و می‌دانیم تیم و مربی خیلی خوبی مقابل ما قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه آیا تعویق بازی لیگ سپاهان در لیگ برتر به خاطر حضور پرقدرت در آسیا بود؟ بیان کرد: تعویق بازی لیگ برتر سپاهان ربطی به این بازی نداشت و به خاطر دیدار تیم ملی ایران بود که مجبور شد بازی خانگی را بیرون برگزار کند. یک روز طول می‌کشید تا بازیکنان بعد از بازی تیم ملی به کشورشان برگردند. این موضوع چیزی نبود که ما بخواهیم زیرا برای ما نیز مهم بود که در جریان بازی‌ها باشیم و بدن بازیکنان را بالا نگه داریم.

سرمربی سپاهان افزود: ۶ بازیکن داخلی در تیم ملی ایران و یک بازیکن خارجی در تیم ملی داشتیم که حتی به روز بازی نیز نمی‌رسید و شرایط خوبی نبود. امیدوارم سازمان لیگ برنامه‌ریزی خوبی انجام دهد تا بازی‌ها انجام شود، زیرا خوب نیست یک تیم ۱۱ بازی و تیم دیگری ۸ بازی کرده باشد. اینکه یک تیم بداند نتیجه سایر بازی‌ها چطور است و اینگونه بازی کند، عادلانه نیست.

مورایس در خصوص مصدومین این تیم بیان کرد: هیچ مصدومی نداریم و با تیم کامل آمده‌ایم و در حال پیش‌روی هستیم.

وی در مورد بازگشتش بعد از ۲۰ سال به شارجه، گفت: آن زمان برای بازدید از باشگاه شارجه به این شهر آمدم که تیم جوانی بود. تیمی که سعی داشت، پیشرفت کند و پروژه‌ای داشتند و تیم‌هایی مانند العین، الجزیره و الوصل مثل الان قوی نبودند. امروز به واقعیت پی‌بردیم و دیدیم که چقدر پیشرفت کرده‌اند.

دیدار تیم‌های شارجه و سپاهان از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا سه‌شنبه در امارات برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha