۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85635060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشتی فرنگی امیدهای جهان؛ ناقوسی تنها نماینده ایران در نیمه‌نهایی پنج وزن نخست

تهران-ایرنا- مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان با صعود تنها یک نماینده ایران به مرحله نیمه‌نهایی پنج وزن نخست پیگیری شد.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی امیدهای جهان با سه شکست برای نمایندگان ایران پیگیری شد و یک کشتی‌گیر هم نتوانست به وزن‌کشی این رقابت‌ها برشد.در وزن ۶۷ کیلوگرم احمدرضا محسن‌نژاد سر وزن نرسید و از دور مسابقات حذف شد.در پنج وزن نخست تنها محمد ناقوسی موفق به حضور در جمع چهار نفر برتر وزن ۸۲ کیلوگرم شد.

در این وزن محمد ناقوسی در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر اوانگلوس بوکیس از یونان را شکست داد. در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل مارک وربا از جمهوری چک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. ناقوسی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر عماد محمد از مصر را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با دنی ناکایف از آلمان کشتی می‌گیرد.

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در آلبانی، در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدمهدی غلامپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل آرتسیوم خاتسار از بلاروس به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله برابر حریف خود از جمهوری آذربایجان با نتیجه ۱۰ بر ۵ تن به شکست داد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

یش از این دانیال سهرابی در ۷۲ کیلو و شایان حبیب زارع در وزن ۹۷ کیلوگرم تن به شکست دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha