آیین یادبود شهید «یحیی سنوار» در گرگان برگزار شد

گرگان- ایرنا- آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید «یحیی سنوار» دبیرکل حماس دوشنبه شب در آستان امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، جمعی از مسوولان ارشد استانی و شهرستانی و آحاد مختلف مردم حضور داشتند.

ابتدای این مراسم با تلاوت آیاتی از جزءهای مختلف قرآن کریم انجام شد و سپس مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان به سخنرانی پرداخت و در پایان محمدرضا بذری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مرثیه‌خوانی و نوحه‌خوانی پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در سخنانی گفت: رژیم صهیونیستی و حامیانش به خیال خام خود با به شهادت‌ رساندن رهبران جبهه‌های مختلف مقاومت در لبنان و فلسطین روحیه سربازان مقاومت را تضعیف می‌کند.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین افزود: تاریخ به یاد ندارد، سربازانی با شهادت فرماندهان خود، تا این حد در مسیر پیروزی مقاوم‌تر شوند.

وی بیان کرد: در جنگ‌های جهانی اول و دوم شاهد کشتارهایی مانند جنایات یک سال اخیر رژیم صهیونیستی بودیم اما از سوی دیگر مقاومتی انجام نمی‌شد.

وی خاطرنشان کرد: حامیان رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی، صدها میلیارد دلار در حمایت از این جنایات هزینه، کمک و پشتیبانی می‌کنند و پیشرفته‌ترین تسلیحات، تجهیزات و سلاح‌های جنگی را در اختیارش قرار می‌دهند.

گرزین افزود: دشمنان تلاش دارند ته دل مردم را خالی کنند و این قبیل هجمه‌ها برای اولین بار نیست در دنیا انجام می‌شود، اما این سری با گذشته تفاوت‌هایی دارد.

وی اظهار داشت: دشمن از تفاوت این هجمه‌ها با گذشته غافل است و آن این است که هر گاه فشار، تحریم و تهدید به اوج رسید، نقاط قوت حق به بلوغ کامل می‌رسد و استعداد مومنان شکوفاتر خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha