۴ آبان ۱۴۰۳، ۸:۱۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85635387
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

صدرنشینی؛ سوغاتی دلخواه ملوانان از رفسنجان

۴ آبان ۱۴۰۳، ۸:۱۵
کد خبر: 85635387
صدرنشینی؛ سوغاتی دلخواه ملوانان از رفسنجان

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در صورت کسب پیروزی در بازی امروز خارج از خانه خود مقابل مس رفسنجان به صدر جدول رقابتهای لیگ برتر صعود می‌کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر جمعه در هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور باید در رفسنجان رو در روی تیم مس رفسنجان قرار گیرد که بی‌شک این بازی یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته بشمار می‌رود.

ملوانان که تاکنون در رقابتهای لیگ برتر کشور نتایج خوبی کسب کرده و همواره جزو تیمهای بالای جدولی قرار دارند با برتری مقابل تیم مس رفسنجان می‌توانند حداقل یک روز در صدرجدول قرار داشته باشند.

با وجود اینکه تیمهای فوتبال پرسپولیس، سپاهان و فولاد اهواز هم مدعی صدرنشینی هستند باید طی روزهای شنبه و یکشنبه بازی خود را انجام دهند که این بهترین فرصت برای ملوانان است تا با برتری مقابل تیم مس رفسنجان بر صدر جدول رقابتهای لیگ برتر تکیه زنند.

تیم فوتبال ملوان مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید

ملوانان سیاه پوش تیم شمس آذر را شکست دادند

این در حالی است که تیم فوتبال مس رفسنجان حال و روز خوبی ندارد و با کسب فقط پنج امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی و بین تیمهای انتهای جدولی قرار دارد و از سوی دیگر این تیم هم اینک بدون سرمربی کار خود را دنبال می‌کند.

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان حدود ۲ هفته گذشته با توافق با مسئولان این باشگاه از تیم مس رفسنجان جدا شد و هم اینک امیرحسین پیروانی به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده دارد تا مسئولان این باشگاه با یک مربی برای سرمربیگری مس رفسنجان به توافق برسند.

با توجه به شرایط موجود این بهترین فرصت برای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی است که از وضعیت نامناسب مس رفسنجان بهره ببرد و از بازی خارج از خانه خود یک پیروزی شیرین کسب کند تا به جای پسته، سوغات صدرنشینی را از رفسنجان به بندرانزلی ببرند

با توجه به شرایط موجود این بهترین فرصت برای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی است که از وضعیت نامناسب مس رفسنجان بهره ببرد و از بازی خارج از خانه خود یک پیروزی شیرین کسب کند تا به جای پسته، سوغات صدرنشینی را از رفسنجان به بندرانزلی ببرند.

بی شک کادرفنی و مسئولان باشگاه ملوان از وضعیت باشگاه مس رفسنجان باخبرند و به طور حتم با یک ترکیب هجومی و کسب هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه رو در روی این تیم قرار خواهند گرفت.

با این وجود طرفداران ملوان انتظار دارند که این تیم در این دیدار خارج ار خانه حریفش را شکست دهد تا برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر پس از هفته نهم، تیمشان حتی به مدت ۲۴ ساعت به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد.

هم اینک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد و این در حالی است که فاصله‌اش با سپاهان اصفهان صدرنشین فقط ۲ امتیاز است و از سوی دیگر ملونان با تیم پرسپولیس نیز هم امتیاز است اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رتبه سوم جدول قرار دارد.

صدرنشینی؛ سوغاتی دلخواه ملوانان از رفسنجان

تیم فوتبال پرسپولیس نیز باید هفته نهم لیگ برتر روز شنبه مقابل تیم شمس آذر قزوین قرار گیرد و تیم فوتبال سپاهان نیز باید در یک بازی خارج از خانه سخت، رو در روی تیم فولاد قرار گیرد که البته تیم فولاد هم شانس صدرنشینی رقابتهای لیگ برتر را دارد.

تیم فوتبال فولاد هم اینک با تیمهای ملوان و پرسپولیس هم امتیاز است و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و بی شک این تیم نیز برای اینکه فرصت صدرنشینی داشته باشد، نیاز به پیروزی در دیدارش مقابل سپاهان دارد و این بهترین فرصت برای ملوان است که با برتری مقابل مس رفسنجان، منتظر نتیجه بازی تیمهای فولاد و سپاهان و همچنین نتیجه بازی پرسپولیس و شمس آذر بنشیند.

تیم مس رفسنجان که هم اینک بدون سرمربی تمرینات خود را زیرنظر امیرحسین پیروانی دنبال می کند، حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود و به طور حتم آنان برای بازی خانگی خود نیز برنامه دارند تا با برتری برابر ملوان، از بحران خارج شوند.

تیم مس رفسنجان که هم اینک بدون سرمربی تمرینات خود را زیرنظر امیرحسین پیروانی دنبال می کند، حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود و به طور حتم آنان برای بازی خانگی خود نیز برنامه دارند تا با برتری برابر ملوان، از بحران خارج شوند

به همین دلیل کادرفنی ملوان نیز باید این شرایط را نیز مدنظر داشته باشد و گرچه انتظار این است که ملوانان با یک ترکیب هجومی به میدان بروند اما نباید فریب شرایط موجود تیم مس رفسنجان را بخورند زیرا این تیم برای فرار از بحران به پیروزی در این دیدار خانگی خود نیاز دارد.

البته ملوانان با داشتن مهره‌های پرتوان و کارآمدی همچون امید نورافکن، محمد عمری، سجاد بازگیر، رضا جعفری، رضا غندی‌پور و سایر بازیکنان تکنیکی می تواند عرصه را برای هر تیمی تنگ کند و مازیار زارع سرمربی این تیم با وجود داشتن چنین بازیکنانی می تواند در مواقع لزوم تعویض‌های مناسبی را انجام دهد و تاکتیکهای مختلفی را در زمین بازی پیاده کند.

به هر حال باید مشاهده کرد که بازی تیمهای ملوان و مس رفنسجان با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید که اگر تیم ملوان بتواند پیروز این میدان شود، به صدر جدول صعود می‌کند و اگر بازی به تساوی کشیده شود این نتیجه به سود تیمهایی همچون سپاهان، پرسپولیس و فولاد خواهد بود.

اما اگر تیم فوتبال مس رفسنجان در این دیدار خانگی به برتری برسد نه تنها از انتهای جدول فاصله خواهد گرفت، از سوی دیگر تا حدی از شرایط بحرانی نیز خارج خواهد شد تا منتظر حضور سرمربی جدید خود باشد که بی شک پیرزوی مس رفسنجان مقابل ملوان، نتیجه دلخواه تیم هایی همچون سپاهان و پرسپولیس است.

تا پایان هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم در حال پیگیری است، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با انجام هفت بازی و کسب ۱۴ امتیاز در رتبه سوم و تیم مس رفسنجان نیز با هفت بازی و کسب پنج امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha