۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85635419
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۶۳ واحد مسکن ملی خراسان شمالی نیمه تمام است

۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبر: 85635419
۵۶۳ واحد مسکن ملی خراسان شمالی نیمه تمام است

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۵۶۳ واحد مسکن نهضت ملی این استان نیمه تمام و بین ۱۴ تا ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سیدعلی میرکریمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: عملیات ساخت سه هزار و ۲۷۱ واحد مسکن ملی در شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین و گرمه از سال ۸۸ به بعد آغاز شد.

وی افزود: کم کاری بانک ها، عدم مشارکت متقاضیان، عدم تخصیص به موقع و کمبود اعتبارات از مهمترین علل نیمه کاره ماندن طرح ها است و انتظار می رود که شرکت های تعاونی همکاری های لازم را با این اداره کل داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: عملیات ساخت ۲ هزار و ۷۰۸ واحد مسکونی تاکنون به صورت فروش اقساطی به اتمام رسیده و مبلغ منعقد شده مجموع کل طرح ها یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال است.

نبود آسانسور مشکل اصلی مسکن ملی

وی ادامه داد: نبود آسانسور مهمترین مشکل و خواسته ساکنان مسکن ملی است که امسال اقدامات خوبی در این راستا انجام شد و ۶۵۰ میلیارد ریال برای راه اندازی ۱۳۷ فقره آسانسور واحدهای مسکونی اختصاص یافت.

میرکریمی تاکید کرد: سعی بر این است برای خدمات رسانی بهتر به ساکنان واحدهای مسکن ملی هر چه سریعتر برای نصب و راه اندازی آن تا پایان سال اقدام شود.

وی بیان کرد: گلستان شهر بجنورد بزرگترین مجموعه مسکن ملی خراسان شمالی است که تاکنون ۴۲۰ دستگاه آسانسور در آن نصب شده است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha