کسب کرسی جهانی توسط رئیس فدراسیون ترای‌اتلون

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کشورمان با رای اعضای مجمع به عضویت کمیته اعتبارسنجی فدراسیون جهانی ترای‌اتلون (سه‌گانه) درآمد.

به گزارش ایرنا، مجمع فدارسیون جهانی ترای‌اتلون به منظور برگزاری انتخابات در شهر تورمولینوس کشور اسپانیا برگزار شد و نمایندگان ۱۷۰ کشور عضو ترای‌اتلون شرکت کردند. ایران توانست در این مجمع جهانی یک کرسی ارزشمند را بدست‌آورد.

محمدکاظم حججی رئیس فدراسیون ترای‌اتلون کشورمان که به عنوان نماینده ایران در این مجمع حضور داشت، نامزد عضویت کمیته اعتبارسنجی ترای‌اتلون جهانی بود که با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع به عنوان یکی از ۷ عضو این کمیته برگزیده شد.

این دستاورد ارزنده تنها با گذشت چند ماه از فعالیت حججی به عنوان رئیس فدراسیون ایران و پس از ایجاد ارتباطات سازنده و مستمر با اعضای ترای‌اتلون جهانی به دست آمد.

کمیته اعتبارسنجی از کمیته‌های مهم ترای‌اتلن فدراسیون جهانی است که وظیفه بررسی سوابق و مدارک و تائید اعتبار فدراسیون‌های عضو برای حضور در مجامع جهانی را بر عهده دارد.

کسب کرسی جهانی توسط رئیس فدراسیون ترای‌اتلون

همچنین با تصویب کنفدراسیون ترای‌اتلون آسیا و در پی درخواست فدراسیون کشورمان، تبریز میزبان مسابقات دواتلون قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۵ شد و قرار است این مسابقات ۲۶تا ۲۷ مهر ماه سال آینده برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha