۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85635687
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تلفات سنگین ارتش اسرائیل هنگام تلاش برای نفوذ به لبنان

تهران - ایرنا - حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی ضمن خنثی کردن تلاش ارتش دشمن صهیونیستی برای نفوذ به شهر الطیبه در مرز جنوب لبنان، تلفات سنگینی را به آنها وارد کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، حزب الله لبنان در بیانیه‌ خود تصریح کرد: در ساعت هشت و ۲۲ دقیقه عصر دیروز (دوشنبه) در حالی که نظامیان دشمن صهیونیستی در حال نفوذ به سمت حومه شهر مرزی الطیبه بودند، رزمندگان مقاومت اسلامی با آنها درگیر شدند و ضمن وارد کردن تلفات سنگین به دشمن متجاوز آن را مجبور به عقب نشینی کردند.

این بیانیه اضافه کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ادامه، نیروهای نظامی دشمن صهیونیستی که در منطقه تجمع کرده بودند را با چندین موشک هدف قرار دادند.

افزایش شمار شهدای بمباران بیمارستان رفیق حریری به ۱۳ نفر

مرکز عملیات اورژانس وزارت بهداشت لبنان با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار شهدای بمباران حیاط بیمارستان «رفیق حریری» توسط ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۳ نفر از جمله چند کودک خبر داد و افزود: تاکنون بر اثر این جنایت، ۵۷ نفر نیز زخمی شده اند.

تلفات سنگین ارتش اسرائیل هنگام تلاش برای نفوذ به لبنان

این مرکز اضافه کرد که ۱۷ نفر از مجروحان این حمله بصورت سراپایی در بیمارستان درمان شدند و حال هفت نفر از مجروحان بسیار وخیم است.

بر اساس این بیانیه در نتیجه بمباران حیاط بیمارستان رفیق حریری بیروت، خسارت زیادی به این بیمارستان وارد شده است.

شهادت ۴ نفر از کادر خدمات پیش بیمارستانی لبنان بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی

وزارت بهداشت لبنان همچنین از شهادت چهار نفر از کارکنان بخش اورژانس این وزارتخانه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: این افراد در حین انجام ماموریت و خدمات‌رسانی به مجروحان بر اثر بمباران ارتش رژیم صهیونیستی جان خود را از دست دادند.

در این بیانیه آمده است که ۵ نفر از کادر اورژانس لبنان نیز بر اثر بمباران هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی مجروح شدند و تعدادی خودرو آمبولانس نیز آسیب دید.

وزارت بهداشت و درمان لبنان از جامعه جهانی خواست که سیاست سکوت را در قبال جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز بهداشتی و درمانی لبنان، کنار بگذارد و مانع از ارتکاب چنین جنایاتی در آینده شود.

این بیانیه اضافه کرد که کادر درمان و خدمات پیش بیمارستانی (اورژانس) لبنان به رغم حملات متمرکز و مکرر ارتش رژیم صهیونیستی در کنار خانواده و جامعه خود برای مقابله با تجاوزات رژیم اسرائیل باقی خواهد ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha