آمار عجیب پرسپولیس در لیگ نخبگان؛ قرمزها راه گلزنی را گم کرده‌اند

تهران- ایرنا- شاگردان خوان کارلوس گاریدو در لیگ نخبگان آسیا آمار عجیبی در گلزنی به ثبت رساندند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف السد قطر رفت.

در شرایطی که شاگردان خوان کارلوس گاریدو برتری محسوسی نسبت به میزبان خود داشتند اما در پایان، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود السد به پایان رسید تا امیدهای پرسپولیس برای صعود کم‌رنگ‌تر شود. سرخ‌پوشان هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بعد از دریافت گل، حملات زیادی را به سمت دروازه السد برای جبران گل خورده ترتیب دادند اما قرمزها با بی‌دقتی فرصت‌های خود را یکی پس از دیگری از دست دادند.

آمار عجیب پرسپولیس در لیگ نخبگان؛ قرمزها راه گلزنی را گم کرده‌اند

قرمزها در این بازی ۲۴ بار به سمت دروازه السد شوت زدند که برشام موفق شد ۵ توپ را مهار کند و ۳ فرصت مسلم گلزنی را نیز سرخ‌پوشان از دست دادند و همین بی‌دقتی مهاجمین سبب شد تا سرخ‌ها دست خالی قطر را ترک کنند. شاگردان گاریدو در شرایطی شب گذشته امید گل ۲.۲۸ را به ثبت رساند که در باز کردن دروازه السد ناکام بودند. این برای نخستین بار است که پرسپولیس در یک بازی امید گل بالای ۲ را به ثبت می‌رساند اما قادر به گلزنی نیست.

نکته عجیب‌تر آنجاست که پرسپولیس در ۳ بازی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا ۴۷ شوت به سمت دروازه حریفان شده و موفق به ثبت امید گل ۴.۲۵ شده اما فقط یک بار موفق به باز شدن دروازه حریفان شده است. فرصت‌سوزی عجیب سرخ‌پوشان در این ۳ بازی موردی است که گاریدو در نشست خبری بعد از دیدار به السد نیز به این موضوع اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha