پیکر مراد کرمی پیشکسوت هندبال ایران در قطعه نام‌آوران کرمانشاه آرام گرفت

کرمانشاه - ایرنا - پیکر زنده‌یاد «مراد کرمی» پیشکسوت هندبال ایران امروز سه‌شنبه با حضور گسترده مردم و علاقه مندان به ورزش تشییع و در قطعه نام آوران باغ فردوس کرمانشاه به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مراد کرمی» پیشکسوت، داور و رییس اسبق کمیته داوران و مسابقات فدراسیون هندبال بامداد روز دوشنبه در سن ۶۳ سالگی و پس از تحمل یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت تا جامعه هندبال سوگوار یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های هندبال کشور شود.

پیکر این پیشکسوت هندبال ایران با حضور جمع زیادی از اقشار مختلف مردم، ورزشکاران و پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی، دبیر و رییس کمیته مسابقات و داوران فدراسیون هندبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و جمعی از مسوولان پس از تشییع به باغ فردوس کرمانشاه انتقال یافت و به خاک سپرده شد.

مراسم ختم وی نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶.۳۰ عصر امروز سه‌شنبه در مسجد حاجی دایی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

زنده‌یاد کرمی داور بازنشسته بین‌المللی هندبال کشور و اولین داور هندبال ساحلی از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۴۰۲ مسوولیت ریاست کمیته داوران و مسابقات فدراسیون هندبال را برعهده داشت و همچنین عضویت شورای آموزش و پژوهش فدراسیون هندبال، مدرس و ناظر داوری و عضویت کمیته توسعه هندبال آسیا از سال ۱۴۰۰ بخشی از خدمات شایسته این مرد بزرگ هندبال بوده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه، درگذشت مراد کرمی را به خانواده وی و جامعه هندبال ایران تسلیت می‌گوید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha