برترین ورزشکاران و مدال آوران بدنسازی و پرورش اندام خوزستان تجلیل شدند

اهواز - ایرنا - مراسم تجلیل از مدال آوران و برترین های رشته بدنسازی و پرورش اندام خوزستان روز سه شنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس بسیج ورزشکاران در هتل تختی اهواز برگزار و از ۱۴ ورزشکار، مربی و پیشکسوت رشته بدنسازی و پرورش اندام خوزستان که در رقابت‌های جهانی و آسیایی موفق به کسب مقام شده بودند، تجلیل شد.

در این مراسم از امید ذاکری قهرمان فیتنس جهان و آسیا، علی عسکری، احمدرضا عبدالهی، محمد مفتخر، محمدصالحی، ابراهیم امیدی، پوریا چهارلنگی و آرمین حیاتی در رشته پرورش اندام و حسین بهبهانی، اسماعیل امیری و محمد پرورده در رشته پاورلیفتینگ تقدیر شد.

همچنین مصطفی یزدانی (داور)، حسین حسین‌پور (مربی) و اردوان قاسمی سرپرست تیم ملی پرورش اندام مورد تجلیل قرار گرفتند.

عماد حقعلی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: بیش از ۴۵۰ برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان برگزار شد که این موضوع در سلامت آحاد جامعه بسیار مهم است.

وی افزود: هیات پرورش اندام خوزستان در سال گذشته ۳۲ هزار ورزشکار بیمه شده داشت که آمار قابل توجهی است همچنین در برگزاری دوره‌های آموزش داوری و مربیگری عملکرد بسیار خوبی داشت.

معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به اینکه این هیات با جامعه آماری بسیاری در ارتباط بوده، انتظار داریم که برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری رویدادهای مختلف را داشته باشد.

در ادامه اردوان قاسمی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، ۴۵۰ ورزشکار استان در هشت مرحله به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام شدند که در مجموع ۱۶ عنوان بین المللی و هشت عنوان جهانی و آسیایی کسب کردند.

وی افزود: در این بازه زمانی، هشت کاپ کشوری کسب کرده و ۲۴ نفر از ورزشکاران استان به تیم های ملی دعوت شدند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون چندین دوره‌ داوری و مربیگری در استان برگزار کرده و در نیمه دوم سال به دنبال گرفتن میزبانی مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی هستیم.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۵۰ هزار خوزستانی در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha