۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85635871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هلاکت یک نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در نوار غزه

۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷
کد خبر: 85635871
هلاکت یک نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در نوار غزه

تهران- ایرنا - ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یکی دیگر از نظامیان این رژیم در نوار غزه خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، شبکه خبری الجزیره به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از نظامیان صهیونیست در نزدیکی نوار غزه به هلاکت رسیده است.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی که رسانه‌های این رژیم را به سانسور شدید تلفات انسانی و مالی ناشی از جنگ غزه مجبور می کند، مدعی شد که این نظامی در یک حادثه رانندگی به هلاکت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین افزود که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه) تاکنون ۷۵۰ نظامی این رژیم در درگیری با رزمندگان مقاومت اسلامی در غزه و لبنان به هلاکت رسیده اند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) به زخمی شدن ۱۶ نظامی خود در جریان درگیری‌های اخیر با رزمندگان حزب الله لبنان اعتراف و اضافه کرد که این ۱۶ نفر به بیمارستان «زیف» در شهر صفد در شمال سرزمین‌های اشغالی منتقل شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز شنبه نیز به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از نظامیان خود در شمال و جنوب سرزمین‌های اشغالی اذعان و اعلام کرده بود که حال ۱۵ نفر از آنها وخیم است.

تحلیلگران معتقدند که در جریان نبرد کنونی در نوار غزه، صهیونیست‌ها تلاش زیادی برای دستکاری در آمار تلفات خود کرده‌اند.

عملیات «طوفان الاقصی» و حملات به نوار غزه در حالی وارد دومین سال خود شده که مقاومت در دو جبهه لبنان و نوار غزه همچنان در حال وارد کردن ضربات سنگین به ارتش رژیم صهیونیستی است.

حزب‌الله لبنان در جبهه شمال فلسطین اشغالی روزانه ده‌ها عملیات علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین انجام می‌دهد و در جبهه جنوب نیز گروه‌های مقاومت به رهبری گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس نظامیان و تجهیزات اشغالگران را هدف قرار داده و منهدم می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha