۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85635903
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کشف انباری با بیش از ۱۶۰ هزار قلم لوازم‌التحریر قاچاق در گیلان

رشت - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از شناسایی انبار و کشف ۱۶۰ هزار و ۹۵۲ قلم انواع لوازم التحریر قاچاق به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد ریال خبر داد.  

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد خوش خلقت روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان در پی خبر واصله مبنی بر دپوی لوازم‌التحریر قاچاق در انباری به آدرس بازار رشت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی عنوان کرد: بلافاصله تیمی از کارکنان اداره مبارزه با قاچاق کالا به آدرس اعلامی عزیمت و در بازدید از انبار مذکور ۱۶۰ هزار قلم انواع لوازم‌التحریر خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۱۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده که در این خصوص متهم ۵۲ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

توقیف پراید شوتی حامل اجناس خارجی قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان در ادامه از توقیف یک دستگاه خودروی پراید شوتی حامل پودر نوشیدنی کاپوچینو خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی و بهداشتی خبر داد.

سرهنگ خوش خلقت اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اخبار واصله مبنی بر انتقال مقادیری کاپوچینو خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی و بهداشتی از منطقه آزاد انزلی به مقصد تهران، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه اظهار کرد: بلافاصله تیمی از کارکنان اداره مبارزه با قاچاق کالا به آدرس اعلامی عزیمت و با انجام اقدامات و شگردهای پلیسی، یک دستگاه خودروی پراید حامل ۹ هزار بسته کاپوچینو خارجی قاچاق فاقد مدارک مثبته گمرکی و بهداشتی را توقیف کردند.

وی عنوان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده و در این خصوص متهم ۳۰ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ خوش خلقت از شهروندان خواست: برای ریشه کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha