۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85636000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مرجعیت پزشکی هسته‌ای شد

بوشهر- ایرنا- سرپرست مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این دانشگاه موفق به کسب مرجعیت کشوری در زمینه پزشکی هسته‌ای مولکولی شد.

به گزارش ایرنا، هدایت سالاری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از بررسی‌ها توسط دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، این دانشگاه موفق به کسب ماموریت ویژه در حوزه پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی شد.

وی افزود: دستیابی به مرجعیت علمی کشوری توسط یک دانشگاه به سرآمدی و توانمندی خاص در یک حیطه و موضوع مربوط می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با این دستاورد، در زمینه تربیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی پزشکی سلولی مولکولی در مقطع دکتری تخصصی نیز، توانسته اولویت اول و جایگاه نخست را داشته باشد.

سالاری تصریح کرد: مرجعیت در زمینه تشخیص، درمان و پژوهش‌های سلولی مولکولی نیز از دستاوردهای قبلی مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای این دانشگاه است، به‌گونه‌ای که بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان برای تشخیص و درمان از سراسر کشور به بوشهر ارجاع داده می‌شوند.

سرپرست مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: مرکز پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی این دانشگاه، در راستای بسترسازی برای تحقق پژوهش‌های اقتدار آفرین و نوآورانه و فناوری‌های نوین پیش بالینی و بالینی بین‌رشته‌ای و چند تخصصی در جهت نیل به اهداف راهبردی این دانش و رسیدن به یک مرکز ممتاز در عرصه بین‌المللی، فعالیت و تلاش می‌ کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha