سامری و حدادی در کمیته انضباطی؛ شروع حاشیه‌ها از کجا بود+فیلم

تهران- ایرنا- سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با اشاره به اتفاقات شب گذشته در جریان بازی دو تیم طبیعت و پالایش نفت آبادان گفت: تلاش می‌کنیم تا ۴۸ ساعت آینده کمیته انضباطی تشکیل و اتفاقات این بازی بررسی شود.

میثم علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به حاشیه‌های شب گذشته در جریان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: آنچه در بازی دو تیم طبیعت و پالایش نفت آبادان رخ داد نیاز به بررسی دارد اما اجازه نخواهیم داد بی‌نظمی و بی‌احترامی در بسکتبال رایج شود و با این پدیده برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد:‌ داور مانند هر فرد دیگری ممکن است اشتباه کند، بدون شک عملکرد داوران را بررسی خواهیم کرد و اگر قصور یا اشتباهی صورت گرفته باشد در قضاوت‌های بعدی تاثیرگذار خواهد بود اما اینکه تیمی نظم لیگ را دچار اختلال کند و تیم خودش را از زمین بیرون ببرد کار درستی نیست و باید این تفکر از بین برود.

سرپرست سازمان لیگ بسکتبال گفت: در نشست کمیته انضباطی افرادی از جمله سامری سرمربی تیم پالایش نفت آبادان و حامد حدادی بازیکن این تیم حضور خواهند داشت ضمن آنکه این احتمال می‌رود افراد دیگری را هم به این نشست دعوت کنیم. ما باید فیلم بازی، گزارش ناظر و سردارو مسابقه را هم بررسی کنیم تا در نهایت بتوان رای را صادر کرد.

علیپور تاکید کرد: از سویی دیگر باید دفاعیات نفرات دعوت شده را هم شنید، تلاش ما این است قبل از هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال این کمیته نشست خود را برگزار کند تا بتوانیم رای این بازی را صادر کنیم.

گفتنی است در جریان بازی دو تیم در شب گذشته که در تالار بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون برگزار شد پس از اعتراض کادر فنی و بازیکنان پالایش نفت آبادان به تصمیم داور مبنی بر اوت شدن توپ‌، سامری بازیکنان خود را از زمین بازی بیرون کشید که پس از دقایقی دوباره به بازی بازگشتند. این دیدار در نهایت با ۲ اختلاف امتیاز به سود شاگردان مهران شاهین‌طبع به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha