۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85636101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نتانیاهو مدعی بازگرداندن شهرک نشینان فراری شمال به خانه‌هایشان شد

تهران- ایرنا- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وجود ناکامی در تحقق اهداف جنگی و تداوم حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی، مدعی بازگرداندن شهرک نشینان فراری از شمالِ درگیر جنگ به خانه‌هایشان شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که برای تحقق اهدافش در شمال فلسطین اشغالی مصمم است.

وی ادعا کرد: کسانی که برای گرفتن امتیازات غیرمسئولانه درباره گروگان‌ها مرا تحت فشار قرار دادند، از من می‌خواستند که عملا امنیت اسرائیل را به خطر بیاندازم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین بار دیگر با تکرار ادعاهای خود در خصوص بازگشت ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین به خانه‌هایشان در شمال فلسطین اشغالی گفت: ساکنان شمال به خانه‌های خود بازخواهند گشت؛ این مأموریتی بر دوش من است و هیچ فشاری چه داخلی چه خارجی مانع آن نخواهد شد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا که به فلسطین اشغالی سفر کرده است با نتانیاهو، دیدار و درباره تحولات لبنان و نوار غزه گفت‌وگو کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه بیش از ۲ هزار شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha