۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۷:۰۲
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85636148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حملات رژیم صهیونیستی به النبطیه و ضاحیه بیروت+ فیلم

تهران- ایرنا- همزمان با سفر وزیر امور خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی، رژیم صهیونیستی حملات خود به لبنان را شدت داد و در ۳ نوبت شهر النبطیه و ضاحیه بیروت را بمباران کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی در ۳ نوبت شهر النبطیه را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، یک ساختمان مسکونی در منطقه الغبیری واقع در ضاحیه بیروت نیز هدف حمله قرار گرفته و به طور کامل تخریب شد.

رسانه‌های لبنان گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی از تمامی ساکنان ضاحیه جنوبی و به خصوص ساکنان ۲ ساختمان و مجاور آن در الغبیری خواسته است که آنجا را تخلیه کنند و مدعی شد که این ساکنان در نزدیکی تأسیسات و مراکز وابسته به حزب‌الله هستند که قرار است به زودی توسط ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گیرند.

المیادین همچنین از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در الهرمل و شهادت ۵ نفر و زخمی شدن ۷ نفر دیگر خبر داد.

برخی رسانه‌های لبنانی نیز گزارش دادند که در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در حی کسار زعتر در حومه النبطیه دستکم ۱۲ نفر از جمله چند کودک شهید شدند.

پیشتر رسانه‌های لبنان از حمله به منطقه الاوزاعی و دو شهرک «مشغره» و «سحمر» در بخش غربی البقاع خبر داده بودند.

حملات رژیم صهیونیستی علیه لبنان در حالی ادامه دارد که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در فلسطین اشغالی بسر می‌برد و آمریکا پیشتر ادعا کرده بود که سفر بلینکن به منطقه در تلاش برای دستیابی به توافق آتش‌بس در لبنان و نوار غزه است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

براساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات رژیم صهیونیستی تا این لحظه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل این تجاوز اشغالگران؛ عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha