مورایس: سپاهان برای دیدار با الشارجه بهترین شرایط را دارد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در حال حاضر آماده هستیم و بهترین شرایط را داریم برای اینکه رو به جلو فکر کنیم و رو به جلو عمل کنیم.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران پیش از دیدار با شارجه امارات اظهار داشت: ما در جریان مسابقات خود یک توقف برای بازی تیم‌های ملی داشتیم و این موضوع تا حدودی برای ما دشوار بود. ۷ بازیکن سپاهان در اردوی تیم ملی حضور داشتند و اخیرا برگشتند و تنها در چند تمرین با ما بودند.

وی افزود: به هر حال موقعیت خوبی بود که با برخی جزییات کار کنیم و در حال حاضر آماده هستیم و بهترین شرایط را داریم تا رو به جلو فکر کنیم و رو به جلو عمل کنیم.

مورایس در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا اعتماد به نفس سپاهان با پیروزی در بازی استقلال تاجیکستان افزایش یافت یا خیر، گفت: بحث، بحث اعتماد به نفس نیست؛ بحث این است که ما بازی استقلال و بازی خود را در لیگ نیز بردیم و موضوع مهم این است که تیم بردهای بیشتری به دست بیاورد.

وی ادامه داد: در این شرایط می‌توانیم چیزهای جدید و انرژی جدید به دست آوریم؛ نه‌تنها در رقابت‌های آسیایی بلکه در لیگ هم همین هدف را دنبال می‌کنیم. انتظار یک بازی رقابتی داریم، چون یک تیم خوب با بازی رقابتی پیش‌رو داریم.

سرمربی سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که هر روز این تیم رشد می‌کند و انتظار یک جو خوب در زمین و هواداران خوب روی سکوها را دارم. تیم شارجه هواداران خوبی دارد و مطمئنم تماشاگران زیادی هم از ایران برای این بازی حضور پیدا می‌کنند.

دیدار تیم‌های شارجه امارات و سپاهان ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در امارات برگزار می‌شود. این دیدار از گروه سوم برگزار می‌شود که سپاهان از ۲ دیدار قبلی خود، سه امتیاز اندوخته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha