۱ آبان ۱۴۰۳، ۲۱:۲۹
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85636342
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کامارا: هیچ توجیهی برای باخت نمی‌توان آورد/ صعود می‌کنیم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال سپاهان معتقد است که این تیم با وجود نتایج ضعیف تا پایان هفته سوم لیگ قهرمانان سطح۲، می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، ابوبکر کامارا، مهاجم تیم فوتبال سپاهان، پس از شکست سه بر یک این تیم برابر الشارجه در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا سطح۲، اظهار داشت: بهتر از این می‌خواستیم اما متأسفانه نتیجه بازی امروز، خوب نبود. در امارات بازی کردم و به شرایط آب و هوایی عادت داشتم. متاسفانه باختیم اما بازی‌های دیگری مانده است. یک گل دریافت کردیم، توانستیم برگردیم، اما کامل نشد.

وی درباره در مورد وقفه بازی‌ها این تیم به دلیل دیدارهای ملی و تاثیر آن در روند سپاهان، اظهار داشت: معتقدم این ربطی به شرایط ندارد. بازی را باختیم و توجیهی نیست. باید سرمان را بالا بیاوریم و برای بازی‌های بعدی ادامه دهیم.

کامارا درباره وضعیت سخت سپاهان برای صعود به مرحله بعد، تصریح کرد: در مورد گروه و اطلاعی از وضعیت سایر تیم‌های گروه ندارم! می‌دانم ۳ بازی دیگر در پیش داریم، به بازی‌های بعدی حس خوبی دارم و مطمئناً از این گروه صعود می‌کنیم. بهترین تکنیک و بهترین بازیکنان را داریم، می‌توانیم نتیاج خوب به دست بیاوریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha