۲ آبان ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبر: 85636454
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جراحی موفقیت‌آمیز تعویض مفصل زانو در کنگاور

۲ آبان ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبر: 85636454
جراحی موفقیت‌آمیز تعویض مفصل زانو در کنگاور

کنگاور- ایرنا- رییس شبکه بهداشت و درمان کنگاور گفت‌: تیم جراحی اتاق عمل بیمارستان شهید دکتر چمران این شهرستان با موفقیت عمل تعویض مفصل هر ۲ زانو بیمار ۶۴ ساله را انجام دادند.

ادریس خالدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: جراحی تعویض مفصل که به‌منظور کاهش درد و بهبود عملکرد زانو انجام می‌شود، شامل برداشتن استخوان و غضروف آسیب‌دیده و جایگزینی آن با مفصل مصنوعی است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور ادامه داد: در این عمل، جراح «نادر بهرامی» متخصص ارتوپدی با همکاری تیم تکنسین‌های اتاق عمل و هوشبری با دقت و مهارت بالا، مفصل هر ۲ زانوی بیمار را با یک مفصل مصنوعی از جنس آلیاژ فلز و پلاستیک جایگزین کردند.

وی اضافه کرد: این جراحی به بیمار کمک می‌کند تا درد ناشی از آرتروز یا آسیب‌های دیگر زانو کاهش یابد و بیمار بهبود قابل توجهی در حرکت و کیفیت زندگی خود تجربه کند.

خالدی خاطرنشان کرد: تیم جراحی بیمارستان با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و رعایت استانداردهای بین‌المللی، این عمل را با موفقیت به پایان رسانده و بیمار پس از گذراندن دوره کوتاه بستری، به خانه بازگشت تا دوره بهبودی خود را ادامه دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: این موفقیت نشان‌دهنده تعهد و تخصص بالای تیم پزشکی بیمارستان شهید چمران در ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیماران است.

شهرستان کنگاور با جمعیتی بیش از ۸۵ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha