لیگ دسته اول فوتبال کشور | جدال حساس نماینده مازندران با برزیلی های ایران

ساری- ایرنا- تیم‌های شهرداری نوشهر و صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور، امروز چهارشنبه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته هشتم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری نوشهر از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان صنعت نفت آبادان است.

شهرداری نوشهر با ۱۱ امتیاز در جایگاه هشتم جدول و صنعت نفت آبادان هم با ۱۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

تیم داوری این دیدار هم مشخص شد سعادت وفاپیشه به عنوان داور وسط و سعید باهنر، مصطفی بابایی، رضا براتی به عنوان کمک ها و ناظر این بازی را فرشید افشار تشکیل می دهند.

پیشتر رییس هیات فوتبال مازندران از صدور مجوز برگزاری مسابقات بازی های فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان در ورزشگاه شهدای نوشهر خبرداد و گفت : تیم شهرداری نوشهر از هفته دهم این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود میزبانی خواهد کرد.

تیم فوتبال شهرداری نوشهر تنها نماینده مازندران در بازی های فصل لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با گذشت بیش از یک ماه به علت مطلوب نبودن چمن مصنوعی، مسیرهای ورودی و خروجی بازیکنان، اورژانس، نورپردازی مناسب و جایگاه برای خبرنگاران، از آن زمان تاکنون در خارج از خانه یعنی استان البرز شهرستان کرج از حریفان خود بدون هواداران میزبانی می کند.

در ۱۶ خرداد ماه امسال تیم فوتبال شهرداری نوشهر در بازی برگشت پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در ضربات پنالتی توانست مهمان خود تیم ماهشهر را شکست دهد و به لیگ دسته یک صعود کند.

لیگ دسته اول فوتبال کشور | جدال حساس نماینده مازندران با برزیلی های ایران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha